Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

vrouwelijk reisgezelschap juli/augustus voor een reisje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

caroke27

Member
Hallo,ikben op zoek naar vrouwelijk gezelschap voor een reisje deze zomer. ik sta in het onderwijs dus kan enkel juli /augustus. Naar waar speelt niet zo'n grote rol als het er maar warm is.ik combineer graag wat rusten met wat cultuur opsnuiven. ik zoek iemand van 25-35jaar aangezien ik zelf 30jaar ben. Iemand van regio kempen zou ideaal zijn omdat ik graag altijd eerst even kennis maak. Hopelijk is er nog iemand op zoek naar een reispartner. Meer vragenstel ze gerust

Hallo daar,
Ik heb wel interesse. Ik ben van de Kempen (Westerlo). Ik heb de laatste 3 weken van juli verlof, dus in die periode zou voor mij gaan. Ik ben wel ietske jonger dan je voorkeur ;-)

Groetjes Eedith

Hey, en welk land zou jij graag doen? Van welk soort. Vakantie hou je? Opzich maakt de leeftijd niet zoveel uit als het klikt. Ben vorig jaar ook met iemand van 36 op reis geweest die een pak ouder was dus '.. sluit ik daarom zeker niet uit en ben van meerhout dus westerlo is vlakbij

Dus leg me even uit wat jij van reis zou zien zitten en dan kunnen se eventueel is afspreken e.
Studeer je no of werk je ook?

Groetjes carolien

Dag Carolien,

oh Meerhout, das idd vlakbij
Wel, naar waar speelt mij ook niet zo'n grote rol, als de zon er maar schijnt. Spanje lijkt me wel wat. Portugal ook wel, of Italië ,..
De meeste reizen die ik al gemaakt heb zijn groepsreizen. Ik heb niet zoveel ervaring met zelf een reis te plannen. Maar ik wil die uitdaging nu wel eens proberen.
Zelf hou ik ook wel van wat cultuur opsnuiven. Niet percee alle musea, of historische gebouwen maar toch wel wat bezichtigen om wat meer van het land/stad/dorp te weten. Ik hou ook wel van wandelen, genieten van de natuur! Strand en zee vind ik leuk om even te vertoeven maar nu niet om de hele tijd te zonnebaden ofzo ;-)
Leuke marktjes kunnen mij op reis ook altijd wel bekoren...
Ik ben al 4 jaar aan't werken ondertussen. Als schilder
(Huizen, mooi maken wel te verstaan) hoewel ik ook graag creatief bezig ben.

Grtjs

Hey,

Ik denk dat we ivm soort reis wel op dezelfde golflengte zitten alhoewel ik ook wel graag is aan het zwembad lig of het strand...meestal is dat bij mij voor of namiddag strand/zwembad en nadien marktje,winkeltjes,dorpje bezoeken.

Ik heb reeds 2 keer via deze weg iemand gevonden voor een reis en ben zo naar turkije geweest was wel een rustvakantie met 1 uitstap en naar New York en dat is natuurlijk niet rusten maar veel bezichtigen.

Avontuurlijk ben ik wel niet.

Groetjes

Ik hoor niks meer van je? Geen interesse meer om mee te gaan? Laat je even iets weten. Merci

Groetjes carolien

Oh dag Carolien!

Sorry voor het wachten! Ja ik heb de voorbije dagen nog wat voorstellen gekregen om van de zomer nog te doen (een aantal festivallekes enzo) en dat maakt dat ik deze zomer geen reis ga maken. Kwas er wat over aan't twijfelen maar dat wordt wat te duur dan.

Dus echt mijn excuses hiervoor dat ik nog niks laten weten had.
Ik hoop dat je nog reisgezelschap vindt en dat je een leuke zomer mag hebben!

Groetjes Eedith

Dag Caroke, Ik weet niet of je nog iemand zoekt ? En of mijn verwachtingen met de jouwe stroken...?

Wat zijn jouw verwachtingen en van waar ben je? Momenteelben ik niet meer echt op zoek daar een vriendin van mij mee wil. Tenzij we kwa prijs niet overeen komen dus je mag altijd iets laten weten

Wat zijn jouw verwachtingen en van waar ben je? Momenteelben ik niet meer echt op zoek daar een vriendin van mij mee wil. Tenzij we kwa prijs niet overeen komen dus je mag altijd iets laten weten
Gewoon een fijne vakantie hebben, zowel ontspannen, als avontuur,... maar wel met de tent rond om de prijs te beperken. Ik ben van Overpelt. Ik hoor het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...