Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vrouwelijk reismaatje gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

SofieS

New Member
Hallo,

Ik ben Sofie, een vrouw van 38 jaar uit de provincie Antwerpen. Ik ben op zoek naar een vrouwelijk reismaatje. Graag zou ik eind mei een weekje naar Curacao willen gaan.
Andere bestemmingen die me aanspreken zijn; Thailand, Peru, Ijsland of Italië.
Ik doe graag actieve dingen op reis.

Hallo Sofie,

Ik ben Barbara, 45 jaar en woonachtig in Diest.

Vanmorgen mijn 1ste stappen hier op dit forum gezet, omdat ik, net als jij, op zoek ben naar een vrouwelijke reisgezel.

Ik heb al wat van de wereld gezien, maar er is nog zooooveel meer te ontdekken.
Alleen reizen is echter niet mijn ding.

Ik hou van actief reizen, rondtrekken en beleven.
Geïnteresseerd in een heleboel bestemmingen!

Dag Barbara,

Bedankt voor je fijne reactie. Je kan me privé sturen via insta, als je dit hebt? Serneelssofie..

Hey Sofie,

Fijn dat je zo snel reageert !!

Ik heb geen Insta, noch FB.

Heb je enig idee of we hier privé sturen?
Dat kan ik hier niet echt goed afleiden...

Dag dames!
Ook ik ben nog op zoek naar vrouwelijke travel buddies ik ben 34 jaar en woon in Ninove.
Indien jullie eens willen kennismaken, stuur maar een privé bericht.
Groetjes
Nina

Leuke bestemming, ik was er afgelopen zomer al Asinara is een must do (als het weer dan al meezit toch…).
Ikzelf kan me niet vrijmaken eind maart, maar veel plezier gewenst als je zou gaan

Denk indd een prachtige bestemming, maar helaas voor mij ook niet mogelijk om nog vakantie te nemen dan

Dag Dames,

Mijn naam is Katrien, 38, wonende in Lier en ook op zoek naar reisgenoten. vanaf eind maart, april, mei, juni heb ik tijd en ruimte om te reizen. Wie weet nog langer maar dat hangt af van wat er komen gaat. Ik ben zonet een sabbatical gestart na een aantal mooie werkjaren.

Ik sta open voor veel locaties maar voel een lichte voorkeur voor Azië. Alleen reizen is toch best spannend. Het zou super fijn zijn samen te reizen toch alvast voor de start.

Hi Dames ik zoek nog een reismaatje vanaf half februari. Ik ben dan zelf al in Mexico maar sta ervoor open om nog een ander land aan te doen voordat ik weer naar Nederland ga. Iemand van jullie intresse? Liefs Zouk

Hallo iedereen,

Ik ben Whitney, 34 jaar en ik woon in Sint Niklaas. De meeste landen die hier besproken worden spreken me zeker aan. Ijsland, Curacao, Sardinie.. Ik ben niet gebonden aan een bepaalde periode voor verlof te nemen dus kan me altijd aanpassen. Moesten jullie nog iemand zoeken hoor ik het graag.
Groetjes Whitney!

Hey dames, ik ben 41 jaar en zoek ook nog een reismaatje. Ik zou graag Curaçao, Costa rica,... gaan verkennen. Iemand dit al gedaan en wil dit nog eens doen? Of iemand interesse om mee te plannen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...