Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vrouwelijke motorliefhebster gezocht...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thinkaboutlife

New Member
Hallo,
Ik ben op zoek naar een dame die dolgraag zelf met de motor rijdt of indien dit niet gaat dolgraag wil meerijden
op een uiterst comfortabele moto...
Deze 43 jarige ervaren piloot reist het liefste naar de Oostenrijkse bergen, Franse Pyreneeën, Spanje... bezoekt graag kastelen,
mooie dorpjes en watervallen maar vertoeft even graag een dagje in de Ardennen, Eiffel of een weekendje Luxemburg...
Ik werk in ploegen dus kan zowel in het weekend als in de week tijd vrij gemaakt worden met onderlinge afstemming...
Woonachtig te Antwerpen (Kempen)
Indien je fatsoenlijke interesse hebt en ook een (natuur) gevoelsmens bent zou het fijn zijn iets te horen van je via een privé berichtje.
Greetz P

Dag Motard, geprobeerd om 'n privé conversatie op te starten maar dat mislukte. Vandaar dat ik via dit open forum reageer...

Ik ben vrij van morgen de 16 ste tot en met dinsdag de 20 ste juli. Lukt dat voor jou om 'n paar dagen erop uit te trekken?

Ik heb zelf geen motor maar rij wel graag mee achterop, heb 'n nieuwe valhelm gekocht. Nog nooit gebruikt!

Liefst 'n uitstap naar de Belgische Ardennen...daar ik niet gevaccineerd ben en geen invasieve neustest wens.

Ik ben opgegroeid in 't Antwerpse, maar woon nu al 9 jaar in de Vlaamse Ardennen; vlak bij Oudenaarde.

Indien je dat gemakkelijker vindt kan ik de trein naar Berchem nemen bijvoorbeeld of een ander station; op de route die we kiezen?

Ik ben 'n Waterman/vrouw van 54 jaar, redelijk creatief en sportief ingesteld.
'k Hou van paardrijden, culturele activiteiten en geniet van de natuur - heb één hond

Tot binnenkort?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...