Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vrouwelijke reisgenoot Australië vanaf eind feb 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

sennabosman

New Member
Hoi! Ik ben 22 jaar en afgelopen zomer heb ik mijn bachelor in Delft afgerond. Voordat ik volgend jaar aan een master wil beginnen, zou ik graag vanaf eind februari 2024 een aantal maanden in Australië willen backpacken. Ik zat er zelf aan te denken om in Adelaide te beginnen en via de kust helemaal naar Cairns te gaan om vervolgens via Darwin, Alice Springs en eventueel de westkust weer terug te vliegen naar NL vanaf Perth. Maar mocht je zelf een leuk idee hebben, dan sta ik daar ook zeker voor open

Ik doe dit liever niet helemaal alleen en zoek daarom een vrouwelijk reisgenootje van ongeveer dezelfde leeftijd. Ik ben vanaf half januari ongeveer 6 weken in Nieuw-Zeeland aan het roadtrippen en zou dus vanaf daar door willen vliegen naar Australië. Ik hou van nieuwe dingen ontdekken, wandelen, lezen, fotograferen, maar vind het ook heerlijk om af en toe een dagje op het strand te chillen of een keertje uit te gaan!

Heb je interesse? Stuur me dan vooral een berichtje!

Hey hey, Ik ben Maura, 23 jaar. Heb ook m'n bachelor afgerond en wacht totdat ik verder kan met de master. Mijn plan was om vanaf februari naar Nieuw Zeeland te gaan. Verder nog geen idee, maar wie weet daarna wel door naar Australië. Misschien leuk om via insta elkaar te volgen en indien het zo uitkomt keer af te spreken?

Hi Maura, wat leuk! Ik zit er nu over na te denken om toch naar Azië te gaan i.p.v. Australië, maar insta uitwisselen is altijd leuk en dan kunnen we altijd nog kijken of onder paden kruisen! Wat is jouw insta?

Hi Senna,

Het lijkt mij ook erg leuk om eind februari te gaan rondreizen, Azië of Australië allebei tof.Het ligt voor mij nog heel erg open, in ieder geval staat het vast eind februari/begin maart. Wat is je insta, wellicht kunnen we daar nog eens contact hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...