Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vrouwelijke reisgenoot ca 55 jaar Zon/zee of stedentrips gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Is er reeds een doodle gemaakt?
Ik ga graag op vakantie en ben op zoek naar iemand of een groepje om mee mee te gaan.

Ik kijk al uit naar jullie reacties.
Groetjes, Ânnie 69 (maar jong van geest en actief)
Deprezannie@yahoo.com

Ann Blijkbaar komen ijn mails bij jou niet aan Jouw mails bereiken mij wel Wellicht staan mijn mails in jouw map "ongewenst"

Merci! Kunnen misschien al eens contact maken? Ik ben pas een maand terug van Kroatië, 17 juli is mijn moeder geopereerd,
Spijtig da k nie mee kan in september
Woon in Antwerpen en op zoek naar reisgenoten voor 2018,interesse laat maar weten,Gr

Hoi girls!

Ik ben vr van oost vlaanderen. Wie wil binnenkort weg? Of later?
Naar de zon zijn zoveeeeeel mogelijkheden, maar alleen is niet leuk!
Laat maar weten

ah oei...ja snap ik...

ik wil echt weg in september....good luck met je mama
hoi dames,

zelf wordt ik deze maand 47 mag ik ook mee of liever 50 plus?
alvast bedankt voor een tegenreactie.
Groetjes,
Karin
Hello karin,

Ik kom je tegen op de site van reisforum.net. Ik ben ook op zoek naar reisgenoten. Ik werk ook nog fulltime. Ik ben er 56. Graag eens afspreken ? Geef me dan een seintje.
Carine

Hallo, ik ben weduwe ,ben van oost Vlaanderen, en zoek eveneens reisgezellinnen, van 45 tot 70 J.
Ik ga ook graag op reis, maar niet alleen, ook interessanter om kamer te delen.
Hello,

Ik vind je terug op de site van reisforum.net. Ik ben ook op zoek naar reisgenoten. Ik ven 56 jaar. Indien interesse om eens af te spreken, geef me dan een seintje.
Carine

hoi hoi Carine

Bedankt voor je reactie. Ik vertrek nu zaterdag 30/12 naar El Gouna aan de rode zee (Egypte) alleen
omdat ik niet echt iemand vond mee te gaan deze periode....
wat interesseert jouw zoal ....ik ga meestal buiten schoolperiodes maar nu na breuk partner liever niet alleen in Belgie blijven dan zit ik liever in het zonnetje
Ik maak er alvast het beste van....groetjes en tot....

Hello,

Ik wens je een aangenaam verblijf toe in Egypte. Reizen interesseert mij in het algemeen. Ik werk nog fulltime en moet dan ook rekening houden met de verloven van mijn medewerksters. Ik ga ook het liefst op verlof buiten het hoogseizoen. Stedentrips en korte weekends vind ik heel leuk. Nog een prettig eindejaar en tot ergens in 2018. Geniet ervan.
Carine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...