Hallo, wij (ik 60j + dochter 25j) willen er regelmatig al eens op uit trekken voor 1 a 2 weekjes. Hebben een brede interesse die omvat bv ergens in de provence bungalow huren, appartementje in spanje, scandinavie verkennen, met een mobilhome rondtrekken, citytrips....Mix van wat cultuur en gewoon relaxen met het plaatselijk marktje bezoeken, een gezellige apero. Zijn geen grote natuurwandelaars of fietsers, maar genieten gewoon van het even weg zijn. We zoeken een derde of vierde persoon omdat we het gezelliger vinden met extra gezelschap, en ook omdat we dan de kosten kunnen delen. Wij kunnen ook buiten seizoen en vinden het een voordeel dat alles goedkoper en rustiger is. Graag iemand met een rijbewijs zodat we al eens kunnen afwisselen indien we voor een autoreis kiezen.
Hallo Marleen en dochter. Ik ben een vrouw van 64, die hier via het forum al eens een motormaatje zocht. ( ik reis bij voorkeur met mijn motor). Toch is daar weinig reactie op gekomen en ik vind het tegenwoordig gezelliger om met meer mensen op vakantie te gaan. ( vroeger ging ik vaak alleen). Zullen we eens vrijblijvend informatie uitwisselen? Leuk dat jullie samen er op uittrekken. Ik heb ook een autorijbewijs. Ik woon in Haarlem, groet Joke Carola
Hallo Marleen en dochter. Ik ben een vrouw van 64, die hier via het forum al eens een motormaatje zocht. ( ik reis bij voorkeur met mijn motor). Toch is daar weinig reactie op gekomen en ik vind het tegenwoordig gezelliger om met meer mensen op vakantie te gaan. ( vroeger ging ik vaak alleen). Zullen we eens vrijblijvend informatie uitwisselen? Leuk dat jullie samen er op uittrekken. Ik heb ook een autorijbewijs. Ik woon in Haarlem, groet Joke Carola
Hallo daar marlleen,dochter en vrouw van 64,ik ben een vrouw van 63 die het leuk vind om eens mee te gaan en graag ook begin of eind seizoen,bus/ trein wat het goedkoopste is. Ik woon in Haarlem ,en weet dat je in spanje goedkoop een huis kan huren, zeker met zijn 4en,hoop iets te horen van jullie,ik heb er zin in gr.trudie
Hallo daar marlleen,dochter en vrouw van 64,ik ben een vrouw van 63 die het leuk vind om eens mee te gaan en graag ook begin of eind seizoen,bus/ trein wat het goedkoopste is. Ik woon in Haarlem ,en weet dat je in spanje goedkoop een huis kan huren, zeker met zijn 4en,hoop iets te horen van jullie,ik heb er zin in gr.trudie
Beste Marleen,
Kan ik via dit forum geen privébericht sturen?
Graag contact via amcrjans@hotmail.com
Ben dame van 62 jaar jong en woon in OVL.(België)
Mvg.
Anne-Marie