Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vrouwelijke reisgenoot gezocht november 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.

laurie

New Member
Hoi hoi,

Mijn naam is Laurie en ik ben 27 jaar.
November ben ik een maandje vrij, in between jobs..
Ik zou graag ongeveer 2 tot 3 weekjes lekker weg willen. Liefst naar Azië maar dat is lastig in deze corona periode.

Zou jij het leuk vinden om ergens ( dus in overleg) mee naartoe te gaan? Ik hoor het graag !

Hi Laurie

Ik ga begin november naar Mallorca. Compleet anders dan Azië maar je schijnt er heel mooi te kunnen wandelen ook ik ga voor padel maar wil het graag combineren. Alleen hiken is niet heel verstandig dus mocht dat een alternatief zijn dan kun je altijd contact opnemen. Ik hoef niet de hele dag samen door te brengen maar samen hiken en evt eten lijkt me wel veiliger en gezelliger

Hi Lauri,

Ik zou graag rond november een rondreis maken in zuid afika van een 3 á 4 weken, maar sta ook open voor Azië. Sri Lanka en Bali zijn volgens mij open.

Ik ben zelf 22 jaar en houd zelf van een actieve vakantie en er lekker op uitgaan, maar geniet ook van een dagje rust. Samen eten, drankje doen of een activiteit lijkt me gezellig, maar hoef niet alles samen te doen. Mijn budget ligt rond de €2000

Groeten, Sherly

Hoi Lauri,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor November. Het liefst tussen 1 en 19 November. Zelf dacht ik aan een zonnige bestemming zoals Curacao of Colombia, hier zijn momenteel weinig corona maatregelen.

Ik ben zelf 26 jaar en hou van strand vakanties gecombineerd met sightseeing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...