Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vrouwelijke reisgenoot gezocht voor reis naar Ecuador 23/07 t/m 14/08

Status
Niet open voor verdere reacties.

RenateM74

New Member
Beste medereiziger,

Om me eerst voor te stellen, ik ben Renate, 48 jaar en woon in het noorden van het land. Op vakantie mag ik graag wandelen en dingen bezoeken. Dieren en planten zien vind ik erg leuk, vooral als ik ze spontaan zie, zal niet snel met een verrekijker ergens lange tijd liggen om iets te zien, daar heb ik het geduld niet voor.
Wandelen doe ik meestal in toegankelijke gebieden, ga geen risico's zoeken om over mijn grens te gaan. Dus niet klimmen of iets dergelijks, vaak wandel ik tot uiterlijk 15 kilometer. En ben ook niet een van de snelste, ben meer van genieten en inademen wat de omgeving laat zien.

Via de reisorganisator Go Local ik een individuele reis geboekt om te trekken door het vaste land van Ecuador (waarbij ik geen Galapagos bezoek)
Aankomst is in Quito, vandaar door naar Cuyabeno reservaat, het primere regenwoud, van daar naar Otovalo. Dan door de intag vallei naar Mindo om vogels, vlinders te zien en te wandelen. Dan door naar Cotopaxi, vandaar naar Cugchilan in de Andes, eventueel voor een wandeling om de Quilotoa krater.
Dan naar Baños om langs watervallen te fietsen, vandaar naar Riobamba voor een botanische wandeling. Van daar naar Cuenca, Guayaquil en Puerto Lopez. In Puerto Lopez is het de bedoeling om maar Isla de la Plata te gaan, dat wordt Backpackers Galapagos genoemd, onderweg is er kans om walvissen te zien.

Lijkt het u leuk om met mij dezelfde reis te maken? Dat zou ik gezellig vinden!

Met vriendelijke groet, Renate

Laatst bewerkt:
Dag Renate, je bent inmiddels al lang en breed terug van je reis, maar ik ben benieuwd hoe deze is bevallen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...