Vrouwelijke reisgenoot gezocht voor weekje vakantie in juli

petra123456

New Member
Hai,

Ik ben petra , 32. Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot tussen de 26-35 jaar die zin heeft om een weekje in juli op vakantie te gaan. Beetje last minute 😅
Ik ga het liefst naar een van de Griekse eilanden maar ik sta ook open voor iets anders. Liefst wel in Europa omdat het maar voor weekje is.
Ik houd van het strand, zwemmen, lekker uit eten, een avondje stappen of ergens cocktails drinken, leuke excursie doen!

Mocht je interesse hebben hoor ik het wel 😊

Suus1990

New Member
Hoi hoi.
Ik had even een vraagje we zijn van dezelfde leeftijd maar wat voorn accommodatie wil je in hotel ? All in? En wanneer zou je willen gaan? Aangezien het nu wat lastiger is op de vliegvelden.

Ben benieuwd of ik een reactie terug krijg.
Groetjes Suzanne. (Suus)

petra123456

New Member
Hoi hoi.
Ik had even een vraagje we zijn van dezelfde leeftijd maar wat voorn accommodatie wil je in hotel ? All in? En wanneer zou je willen gaan? Aangezien het nu wat lastiger is op de vliegvelden.

Ben benieuwd of ik een reactie terug krijg.
Groetjes Suzanne. (Suus)
Hey Susan,

Thanks voor je berichtje 😇
Accommodatie maakt mij niet zoveel uit, heb geen voorkeur😊. Een all inclusief vind ik altijd wel handig vooral met drinken overdag enz maar gewoon ergens uit eten etc dus logies en ontbijt zou ik ook prima vinden.
Ik kan zelf op vakantie in juli en/of augustus, datum maakt niet zoveel uit.

Op vliegvelden is het idd wat problematisch 😅😂 via Rotterdam of Eindhoven zou ook kunnen. Maar heb het idee dat het komende maanden nog wel druk blijft bij welk vliegveld dan ook. Is kwestie van geluk hebben denk ik. Ken er een aantal die vorige week gingen en zij hadden weer helemaal geen problemen 😄

Weet wel dat reis organisaties het aanbod deze week gaan aanpassen

Suus1990

New Member
Hoi hoi.
Ja de ene heeft het wel de andere niet het is indd geluk hebben. Ik ben zelf ook wel van het all in en lkkr op het strand.. en der af en toe op uit. Misschien kunnen we kijken of het klikt en of we kunnen gaan kijken of we weg kunnen goed plan? Zelf kan ik ook makkelijk weg juli augustus.
Grtjs

Wendyv

New Member
Hi Petra,

Ik heb eventueel ook wel interesse :). Ben wel 37 jaar, maar iedereen denkt dat ik 28 ben :p. Zo voel ik me ook, haha. Ik reis veel, want dat is echt mijn passie. In Juli wil ik ook graag een weekje weg en precies wat je op noemt pas bij mij. Strand, zwemmen, beetje eiland verkennen, drankjes doen etc.

Volgens mij valt het nu wel weer mee met op de vliegvelden. Ben paar weken terug naar Dubai geweest en gelukkig had ik nergens last van.
Dit is trouwens mijn instagram @wendyvsoest. Misschien is makkelijk met contact maken, mocht je nog iemand zoeken.

Liefs,

Wendy

Bovenaan