Vrouwelijke reisgenoten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Whitney

New Member
Hallo,

Via deze weg ben ik op zoek naar vrouwelijke reisgenoten. :)
Ik ben 27 jaar en kom uit Oost Vlaanderen. heb geen vriend en mijn vriendinnen beginnen zich te settelen.
Ga heel graag op reis dus zou leuk zijn moest ik via hier een leuke reisgenoot vinden!
Heb nog heel wat op mijn lijstje staan: Noorwegen, Schotland, Thailand, Dubai, ..
Maar voor een zonnige vakantie/citytrip ben ik ook te vinden (y)
Kamperen spreekt mij niet zo aan, hou van mijn comfort.
Op reis ga ik graag eens op stap, gaan winkelen, een dagje naar het strand maar ga ook graag op uitstap!

Kjerringoy 2015 small.webp
Ik zie Noorwegen,

Kleine Tip, mocht bovenstaande foto je interesse wekken, dan adviseer ik je in de zomer naar het schiereilandje kjerringøy in Noorwegen te gaan.

ligt met auto 30 km langs de kust boven Bodo en heeft gemiddeld 850 inwoners, het gebied is schoon rustig, helder water, en veel uitnodigende gebieden om te wandelen, klimmen, luieren en vergeet de hagelwitte stranden niet. Je zit daar midden in de natuur, kijk niet op als je aan de kant van de weg een Eland ziet staan, of wanneer je in een bootje op het water op afstand een heuze walvis boven ziet komen. Ook in de omgeving van Bodo is veel sightseeing. Bodo is voor Noorse begrippen aardig stadje (50.000 inwoners) en de Saltstromen is altijd een bezoek waard. Je zit er dusdanig noordelijk dat het in de zomer dag en nacht licht is buiten zonder dat je dr last van hebt. En qua temperatuur heb ik er de laatste 2 jaar mazzel gehad (28 graden afgelopen jaar, maar t kan daar net zo goed 10 graden zijn). Overnachten kan daar in een tent, je ziet er veel campers, boothuisjes en blokhutten, Camping daar verhuurt ook 2-4 persoonshuisjes, en als je op AirBnB kijkt wordt er ook wel t een en ander aangeboden.

Vluchten zijn er via Brussel en Amsterdam, vanwege de hoogte moet je wel een keer overstappen in Oslo of Trondheim, Ter plaatse is een auto een aanrader. Noorwegen is duur, zeker een minder puntje, maar als je er rekening mee houd en je hebt het er voor over, zeker een aanrader, ik ga deze zomer weer naar terug.

Succes met je zoektocht

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik ben 24 jaar en ook woonachtig in Oost-Vlaanderen, mocht je nog iemand zoeken of eventuele concrete plannen hebben, neem gerust contact met me op :).

Groetjes!

Hallo,

Via deze weg ben ik op zoek naar vrouwelijke reisgenoten. :)
Ik ben 27 jaar en kom uit Oost Vlaanderen. heb geen vriend en mijn vriendinnen beginnen zich te settelen.
Ga heel graag op reis dus zou leuk zijn moest ik via hier een leuke reisgenoot vinden!
Heb nog heel wat op mijn lijstje staan: Noorwegen, Schotland, Thailand, Dubai, ..
Maar voor een zonnige vakantie/citytrip ben ik ook te vinden (y)
Kamperen spreekt mij niet zo aan, hou van mijn comfort.
Op reis ga ik graag eens op stap, gaan winkelen, een dagje naar het strand maar ga ook graag op uitstap!
Dag Whitney,

Ook ik zoek nog reisgezelschap: ben ook 27, de bestemmingen die je opsomt interesseren mij zeker.

Stuur gerust een berichtje als je nog op zoek bent.

Anne-Sophie

Dag Whitney,

Ook ik zoek nog reisgezelschap: ben ook 27, de bestemmingen die je opsomt interesseren mij zeker.

Stuur gerust een berichtje als je nog op zoek bent.

Anne-Sophie

Hallo Anne-Sophie, heb zeker interesse! Ik kan je geen berichtje sturen Kan jij eens proberen om mij te sturen? Groetjes!

Ik zoek nog iemand die richting Cuba of Jamaica wil gaan eind april voor een 16-tal dagen
Iemand interesse? mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan