Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vrouwelijke reismaatje gezocht Mexico voor februari of maart 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bohogirl

New Member
Hi dames, zelf ben ik 41 jaar en zoek een iemand tussen de 35 en 45 jaar. Graag wil ik in februari of in maart naar Mexico. De startdatum is nog flexibel.
Zelf heb ik al een leuke route op planning! Zoals de oude Maya's bezichtigen hoe ze leefden, naar Mexico City het schiereiland bezoeken en de jungle.
We kunnen misschien samen wel eruit komen. Eerst vooraf kennis maken.
Of het ook klikt.

hey hallo bohogirl.

ben je inmiddels al naar mexico geweest?
zo niet, ik ga in de maand juni!
Mocht je interesse hebben om samen te reizen, let me know

groet
daphne
(42 jaar uit amsterdam)

Hallo Daphne, leuk dat het interesse hebt en zelf ook gaat in juni! Maar ik kan pas volgend jaar vanaf februari.
Jammer wie weet volgende keer!
Nee dit wordt de eerste keer in Mexico.
Wel in Azie rondgereisd.

Groetjes

bedankt voor je reactie terug.
ik had je oproep niet goed gelezen idd. d8 dat het om dit jaar ging.
Super leuk dat je plannen hebt om naar Mexico te gaan. je zult vast een reismaatje hier gaan vinden. al is alleen ook heel goed te doen.

mocht je in de toekomst nog is een reismaatje voor colombia, vietnam, australie zoeken. houd ik mij aanbevolen.
veel plezier met de voorbereidingen.

groetjes

Hallo Daphne, ik zou ook graag naar Colombia willen of zuid Afrika. In het het nieuwe jaar! Ik ben vrij flexibel. Maar die staan hoog aan het vandaal bij mij. Misschien heb je interesse in Colombia in het nieuwe jaar ? Lijkt mij geweldig mooi land! Ik hoor van je!

Liefs, Bibi

Hoi,

Je mag altijd de route eens delen met mij, zelf nog niet in Mexico geweest maar dit wil ik ook nog doen.

Groetjes

Hoi hoi’
Wat dapper dat je hier een oproep doet! Ik ben net voor de eerste keer op deze site met het idee om eens te kijken wie zich aanmeld en waarheen. Ik ben 40 jaar vrouw en kom uit Den Bosch. Wil al langere tijd in de wintermaanden naar de zon. Hoe lang overweeg je Mexico? Wil je met een camper of hotels en auto ?

Hoy,
Voor wie interesse heeft. Via RiksjaOnline heb ik een individuele rondreis geboekt naar Mexico Yucatan voor 2 personen.
Met individuele rondreis, bedoel ik dat het geen groepsreis is. Gewoon een rondreis met 2 personen, maar alles is geregeld.
Alle activiteiten, alle hotels.
De reispartner kan niet en dus zoek ik een reisgenote om samen deze reis te ondernemen.
Jammer genoeg liggen de data al vast en kunnen niet meer gewijzigd worden. Van zondag 23/07/2023 tem zaterdag 12/08/2023.
Indien interesse, kunnen we dit zeker bespreken. Groetjes

Goedemiddag Bohogirl, ben van plan om heel februari 2024 naar Mexico te gaan. Eerste 2 weken ga ik op familie bezoek maar wil daarna heel graag nog wat rondtrekken met iemand anders voor iig 2 weken. Hoor graag als je intresse hebt. Liefs Zouk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...