Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Vrouwelijke reispartner gezocht voor augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal!

Ik hou het heel kort: ik zoek nog een reispartner voor een zonnige reis in augustus! Een weekje of wat langer of ... Overtuig me maar ;-)

Ikzelf ben juf, single... en bevind me in de situatie van vrienden die zich settelen en geen geld hebben om met mij ook nog een reisje te maken... Dus bij deze proberen we het op een andere manier! ;-)

Groetjes,

Stéphanie

Hoi, ook ik ben op zoek naar een reisgenote in de laatste week augustus. Ik wil graag naar Salalah in zuid oman voor een weekje (iets korter ook goed) welke dame heeft interesse om met mij (33 jaar uit Amsterdam) mee te gaan en tr genieten van zon en cultuur? Ik ben trouwens ook een vrouw Ik hoop een leuke reisgenote te vinden zo last minute ....

Zie je ibiza zitten zon zee strand. En af en toe stapje in de wereld zetten.

Ik wil absoluut weg dit jaar zee , zon strand een beetje sportief maar wel minstens twee weken een beetje luxe mag ook wel (deftig hotel enz)

Hoi Stephenie,

Helaas ben ik geen vrouw maar moest je niemand gevonden hebben en nog interesse hebben om op vakantie te gaan lett me know. Ik ben net terug van vakantie maar het weer is hier te triest om hier te blijven

Hallo Stephanie,

Ik kreeg net de website door van een huisgenoot, daarom dat ik wat last minute reageer. Hopelijk ben je nog vrij. Ik zou graag een paar daagjes weggaan naar een zonnig land in de week van 14 augustus. Ik zou heel graag naar Spanje gaan aangezien ik Spaanse avondles volg en ik wel wat oefening kan gebruiken . Ik werkte zelf ook in het onderwijs, dus ik denk dat het misschien wel kan klikken. Laat gerust iets weten . Groetjes, Isabelle.

Heyy, ik ben yentl, 22 jaar.
Opvoedster van beroep en nog enkele vrije daagjes in augustus.
Ben je ook te vinden voor een city trip in het kort?
Tussen 19aug en 23aug?
Laat me iets weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...