Vrouwen 50+

Pientje4

New Member
Ik heb nog geen reis of periode op t oog, maar ben wel benieuwd welke 50+ vrouwen er eventueel met mij mee willen, naar landen waar mijn eigen vriendinnen nooit heen zullen gaan... Het liefst reis ik in warme arme landen en ik hoef niet zo veel, beetje wandelen en genieten van de omgeving is voor mij genoeg. Kan in een stad zijn , maar ook natuurgebieden vind ik leuk en af en toe een zwembad of stranddagje Beetje low budget, maar dat is niet zo ingewikkeld in dat soort landen. Wel elkaar vrij laten, maar ook samen op pad en een beetje op elkaar letten Misschien kunnen we een klein groepje vormen ( een bestandje voor elkaar, waar we uit kunnen putten) , want je komt ze niet zomaar tegen dit 'soort' vrouwen😉 Laat het me weten

aramisa

Active Member
Ik ben zeker kandidaat, want ik behoor tot dit "soort" vrouwen. Heb reeds veel gereisd op allerlei manieren, dus mij is het zeker niet vreemd.
Je mag me dus zeker op de hoogte houden.
Op dit moment heb ik wel geen concrete plannen (omwille van corona). Maar van zodra mogelijk, ben ik weer paraat !

Havik

Member
Hallo, ik ben een vrouw van 51 jaar. Ik kan mij volledig vinden in de beschrijving die u geeft omdat ik ervan hou om op deze manier naar warme oorden te reizen. Hou me zeker op de hoogte.
Als er iemand nu een korte vakantie wil doen, naar een warm oord, dan mag men mij ook contacteren. hopelijk tot gauw

Gaja

New Member
Ook ik zou op deze manier de stap willen
Maken richting het solo reizen. Op deze manier reis je met gelijkgestemden. Mooi uitgangspunt. Ik heb ook veel gereisd en kijk telkens weer uit naar een nieuw avontuur. Kom maar op!

Bovenaan