Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

VS - augustus : roadtrip of nationale parken

Status
Niet open voor verdere reacties.

filip2block

Active Member
Hallo forummensen,

ik ben Filip (31, m, Antwerpen) en de zomer leidt me waarschijnlijk naar de VS. Ik ben nog nooit in Noord Amerika geweest, maar andere regio's zoals de oostkust van Australië, Nieuw Zeeland, Zuid Afrika, West Rusland (St Pete's en Moskou) en Europa (van Ijsland tot Sicilië en van Portugal via Bosnië en minder toeristische landen tot Hongarije) zijn me niet vreemd Vanaf 27 juli ben ik in New York en ik ben op zoek naar mensen die de VS ook eens willen bezoeken. New York zegt me op zich niet zo veel (maar als je daar dan toch bent), maar ik zou graag een roadtrip maken via de Road 66 (als ik me niet vergis) gecombineerd met couchsurfen bijvoorbeeld of een binnenvlucht pakken naar het westen om vanuit daar Yellowstone, Zion en andere NP'en te doen. Interesse ? Laat maar iets weten. Ik kan in principe in de VS blijven tot 25 augustus!

Hi Filip
Ik heb juist een heleboel informatie geplaatst in het forum "Noord-Amerika" voor een collega van ons, Heisenberg (ik zou door het grond zakken, moest ik z'n naam verkeerd geschreven hebben !).
Als je geïnteresseerd bent, lees mijn reacties gerust; heb je nog vragen, daarvoor ben ik hier, om wat ik weet, met mijn collega's te delen en met veel plezier,zelfs!!
Groetjes
Gecko

reisje maken

Hallo Filip

Leuk plan heb je daar in gedachten. Ik ben 30 jaar, uit Antwerpen en zou in juli-augustus ook een reisje willen maken, maar alles is nog onduidelijk, open, een groot vraagteken. Nu moet het lukken dat ik in dit leven toch ook een droom heb die verband houdt met de legendarische route66. Met de moto/ auto en slapen in motels, on the road. ik heb er wss een heel romantisch beeld van.

Ik ben momenteel bezig met grote renovatiewerken in mijn huis in Antwerpen en weet niet of mijn budget het toelaat om deze reis al te ondernemen. Wel, ik zeg niet nee, maar de bedoeling is sowieso er even tussenuit te knijpen deze zomer, het avontuur opzoeken via deze weg dan ook. Ik zoek ook nog een reismaatje en daarom dat ik dit forum eens bezoek.

Hi Filip

Ik heb interesse om het ZW van Amerika te bezoeken. Mijn reisperiode is juli-aug.
Ik denk daarbij vooral aan de NP, minder aan de steden. Een stad ertussendoor kan echter ook. Je mag me altijd contacteren als je concrete plannen maakt, dan kan mee helpen plannen/organiseren.

groeten
reskamrat
(v, 33j, Gent)

Hi Filip & Reskamrat

Als jullie beslissen te gaan naar VS (westen) en ik kan jullie met wat dan ook helpen, stuur gewoon een mail en ik "kom" bij jullie.
Groetjes
Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...