Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

VS in juni/juli/augustus 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

manon

New Member
(ik heb ervoor gekozen om in 2009 te gaan. Het onderstaande bericht is daarom niet meer van toepassing)

Hoi,

Mijn naam is Manon en ik ben 21 jaar. Ik wil van de zomer graag voor drie of vier weken naar de VS.
Mijn ideeën zijn nog vaag, maar New York staat in elk geval op de kaart. Daarvoor zoek ik nog een reisgeno(o)t(e). Wie ziet dat ook wel zitten? Het liefst iemand van 20-29 jaar.

Laatst bewerkt:
vs

hallo
welke streken in de vs zoek je allemaal te bezoeken?
ik ben anders wel geintreseerd maar 3 weken is onmogelijk voor mij!
2 gaat nog.
heb je enig idee van prijs voor vlucht en overnachting en al het geen dat erbij hoort?
grts

Hallo Manon,
ik ben Stefan en zou graag nog eens terug de VS bezoeken. In de zomer van 2006 heb ik samen met een vriedin in de VS rondgetrokken met een R.V. (mobilhome) van New Orleans over Memphis, Nashville, Charlotte, Richmond naar Phildelphia. Daar de R.V. afgezet en zijn dan nog voor 4 dagen naar New York getrokken. In totaal toch zo'n 4000 km afgelegd. Heel mooie ervaring.
Nu, ik ben wel (al) 40.
Indien toch interesse, hoor ik het wel.
Vriendelijke groeten,
Stefan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...