vvakantie 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

tassie

New Member
hoi hoi

ik ben natasja en op zoek naar een reisgenootje.

ik wil heel graag op vakantie maar sins feb heb ik geen relatie meer en vrienden en vriendinnen kunnen niet . en alleen is ook maar weer zo alleen

eigenlijk maakt het me niet zo veel uit waar heen.
ik hou van dingen doen maar ook lekker genieten en vooral fun hebben.:biggrin: zelf heb ik nu de eerste 3 weken van sep vakantie maar dat valt misschien nog wel te verschuiven .

groetjes

Heyla...

Hoi,

Als je het kan verschuiven naar de laatste weken van juli (vanaf de 16e of 17e) wil ik met plezier mee gaan ze... Hier in't zelfde schuitje... sinds februari gedaan met mijn relatie na 4 jaar. En zoek nu mensen om samen mee plezier te gaan maken... heb een eigen horecazaak, dus int algemeen al niet veel tijd... En die 2 weken heb ik verlof. Graag misschien spanje (salou vond ik vroeger super), turkije, egypte,... Gewoon plezier maken en genieten!

Tot hoors!

Greetz, Dieter

hoi hoi

Momenteel ben ik ook aan het rondkijken om op verlof te gaan in de periode september oktober. Bij mij ligt er nog niets vast. De regio dat ik zou willen gaan zuid europa. Mag een lui lekker vakantie zijn of actief. Hier ben ik flexibel in. :)

Indien interesse laat maar iets weten.

Groetjes

ja ik heb dus de eerste 3 weken van sep . ik kan het wel schuiven naar later maar niet eerder .

mij lijkt eigenlijk alles wel leuk van mij part rugtas pakken en gaan of echt een zon vakantie of met een groepje weg gaan .

hoi hoi.

Eventjes voorstellen hé. Ik ga voor 10 dagen van 22 juli tot 31 juli op reis naar kroatië (porec). Het kost me 530 euro voor een single kamer met ontbijt via een jongerenreisorganistie. Vervoer inclusief dus. En al de rest is perfect ter plaatse te vinden. De plannen: Er een vakantie van maken met een toffe mengeling van wat cultuur en soms wat relax. Overdag toffe stadjes, parken, marktjes, ... bezoeken en 's avonds wat rondkuieren en de sfeer wat opsnuiven van de lokale caféetjes. Of eens een avondje uit. Gewoonweg iedere dag een tof avontuur. Lijkt dit je wat? Iedereen die zin heeft mag gerust mee. Laat me gerust iets weten.

Groetjes Vincent

ps: ben 25 m w-vl

Laatst bewerkt:
wat ideetjes voor eventueel september:

Per scooter Toscane of Piemonte verkennen

Italiaanse meren

Kust Spanje Italie Zuid Frankrijk

Toevallig niemand interesse om tijdens juli rond te trekken? Ik zou graag met de wagen wat rondtrekken. Voorkeur gaat uit naar Scandinavië maar andere landen kunnen ook...

Hey Simons ,

Ik was ook aan't denken om in juli met de wagen richting scandinavië te trekken. Geef maar seintje als je nog interesse hebt!

Groeten,
Jeroen (30 jaar)

hey hey

Hey hey,

Ik ben bjorn 29 jaar afkomstig uit antwerpen en zou graag dit jaar vakantie willen plannen.
Ik sta voor alles open, alle ideeën zijn welkom,, de zon ,verre reizen cruise..noemt maar op ik sta voor alles open. Max budget ligt rond de 1200€
ik heb al zowiezo vakantie van 7july tot 21july daarna kan ik altijd vakantie vragen

Het zou wel een reis zijn naar de zon om uit te rusten maar ook wel iet te gaan doen uitstapjes ,beetje culteer, feesten enz....

Wie zicht geroepen vet laat iets weten, je mag steeds mailen ook naar [email protected]
[email protected]

Tot gauw!!!!

meereizen

ik heb 300% zin om mee tegaan ik had zelf ook al een advertentie geplaatst!
je kan me toevoegen op FB of msn [email protected] ben zelf 29 kanten van antwerpen tot gauw hoop ik lol

groetjes bjorn

Ik kan alleen verlof nemen de eerste 2 weken van september. Ik ben wel alleen maar geïnteresseerd in een strandvakantie (gecombineerd met excursies enz...). Wie zin heeft, mag mij altijd contacteren :smile:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan