Waar ben je, my travelbuddy :) tripje naar de zon graag !?

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door stijndp, 13 mei 2018.

1. stijndp

stijndp New Member

Hallo,

Ik wil graag een reisje maken naar de zon, plaats maakt niet uit, zolang het mogelijk is binnen ons budget en voorkeur.
    Ik heb niet veel eisen, gewoon eerst elkaar ontmoeten voor kennismaking en bereid zijn foto te delen. Ik kom beter overeen met een dame dus men voorkeur daarbij , maar man kan ook eventueel.. niets achter zoeken, gewoon men voorkeur van hoe ik ben als karakter . Puur reizen and fun, nothing more dat ik verwacht trouwens.
    Periode : ergens in juni -september.

Het type vakantie:
    Ik ben een grote zwemfanaat dus een dagje zee ( gekoppeld aan trip en stad) of zwembad, zwempark zit er bij, en ook wel wat avontuur, eens uitgaan, tripjes samen, bar s'avonds, stadje bezoeken, activiteiten als ook lekker luieren zoals het hoort op een vakantie,pure vakantie gevoel ... kortom wat variatie dus. Geen 7dagen zwembad liggen of iemand die om 11h wilt gaan slapen.. haha.
    Sta ook open voor nieuwe ervaringen ( backpacken /rondreizen ) Ik hoor het graag. Tijd voor vernieuwing :)

Me:
    Ik zelf ben 34jaar, uit het waasland (9100- belgiƫ). Iemand met veel humor en een zacht zorgzaam plaags karakter. Jong van geest.,goedlachs, actieve en positieve man die altijd in is voor nieuwe dingen.

Tot hoors!
    Voor vragen, stel gerust via private bericht en ik antwoord altijd.

Met dank,

Stijn

2. stijndp

stijndp New Member

Wegens een aantal conversaties toch msch even melden dat de leeftijd bij voorkeur rond de -40 ligt. Bedankt voor het begrip.

3. BenTravel

BenTravel New Member

:) funny
    Vind je reactie superwijs
    Je vroeg Waarom .
    Nou juist daarom

Fijne dag aan u
    En veel reisplezier.

4. stijndp

stijndp New Member

Sta nog open voor leuke voorstellen en mensen. PM me gerust. mercikes !

5. Andreavl

Andreavl New Member

En Stijn, ondertussen al een travelbuddy gevonden ? Ik heb eventueel interesse voor de maand September. Let me know

6. Karin Verspeelt

Karin Verspeelt New Member

Hey, ik ben Karin wonend te Hasselt. Ik heb verlof van 20 september tot 1 oktober. Moest jij interesse hebben laat mij iets weten. Groetjes Karin

7. Parel

Parel New Member

Hallo,heb je al een reisgenoot gevonden?x

8. stijndp

stijndp New Member

Het Andreavl!

Ik ben in juli al een week nr egypEg geweest maar september week van 8-16 ben ik thuis
    Pm je anders even wat info als je er nog bent uiteraard hier..

Groetjes

9. Parel

Parel New Member

Is het meegevallen uw reis in juli,ik neem aan dat je toch iemand gevonden hebt ?
    Het zou wel fijn zijn om nog eens op reis te gaan.
    Ik zou u graag wel eens willen ontmoeten,ik woon in West-Vlaanderen.
    Ben afkomstig van Leuven.
    De Grand Canyon met paard,staat ook op mijn programma.
    Laat me iets weten.
    Groetjes Anja

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie