Booking.com

Waar ben je, my travelbuddy :) (V) tripje naar de zon graag !?

stijndp

Member
Hallo,

Hier zijn we weer. Al 2jaar hier iemand gevonden dus opnieuw waag ik me :)

Ik wil graag een reisje maken naar de zon, plaats maakt niet uit, zolang het mogelijk is binnen ons budget en voorkeur.
Ik heb niet veel eisen, gewoon eerst elkaar ontmoeten voor kennismaking en bereid zijn foto te delen. Ik kom beter overeen met een dame dus men voorkeur daarbij , maar man kan ook eventueel.. niets achter zoeken, gewoon men voorkeur van hoe ik ben als karakter . Puur reizen and fun, nothing more dat ik verwacht trouwens.
Periode : half juni 1week EN/ of de laatste 2 van augustus of ergens in september 2 weken.

Het type vakantie:
Ik ben een grote zwemfanaat dus een dagje zee ( gekoppeld aan trip en stad) of zwembad, zwempark zit er bij, en ook wel wat avontuur, eens uitgaan, tripjes samen, bar s'avonds, stadje bezoeken, activiteiten als ook lekker luieren zoals het hoort op een vakantie,pure vakantie gevoel ... kortom wat variatie dus. Geen 7 dagen zwembad liggen of iemand die om 11h wilt gaan slapen.. haha.
Sta ook open voor nieuwe ervaringen ( backpacken /rondreisje/auto rit ( heb firma wagen) Ik hoor het graag. Tijd voor vernieuwing :)

Me:
Ik zelf ben 35jaar, uit het waasland (9100- belgië). Iemand met veel humor en een zacht zorgzaam plaags karakter. Jong van geest.,goedlachs, actieve en positieve man die altijd in is voor nieuwe dingen.

Tot hoors!
Voor vragen, stel gerust via private bericht en ik antwoord altijd.

Met dank,
Stijn

Sportyke

Member
Hé Stijn,
Ik heb misschien wel interesse om de laatste week van augustus een tripje te doen. Ik ben een vrouw van 42 maar in mijn hoofd voel ik me nog 35 en ik zie er best wel nog jong uit. (allez, hoop ik toch). Op vakantie geniet ik graag van de zon en lekker eten en drinken maar daarnaast wil ik ook wel iets gezien hebben en ga ik graag dingen bezoeken. Ik heb ook mijn portie beweging nodig (uren wandelen/fietsen vormen geen probleem voor mij). All-in hotels zijn niet aan mij besteed ...te veel volk, ik word teveel afgeleid door oppervlakkige mensen en na een paar dagen begin ik me te vervelen...overvolle buffetten vind ik verspilling. Ik heb een voorkeur voor niet te super toeristische bestemmingen. Als je wilt, kunnen we misschien eens afspreken om te zien of het klikt als persoon en daarna zien of het genoeg matcht om samen op vakantie te gaan en of we eruit geraken over de vakantiebestemming. Je schrijft zelf dat je al 2x hier iemand gevonden hebt om samen mee op vakantie te trekken. Zijn die 2 personen niet beschikbaar om nog eens samen mee weg te gaan? Dit is een vraag die uit nieuwsgierigheid in me op komt :)

Groetjes Hellen

stijndp

Member
Hé Stijn,
Ik heb misschien wel interesse om de laatste week van augustus een tripje te doen. Ik ben een vrouw van 42 maar in mijn hoofd voel ik me nog 35 en ik zie er best wel nog jong uit. (allez, hoop ik toch). Op vakantie geniet ik graag van de zon en lekker eten en drinken maar daarnaast wil ik ook wel iets gezien hebben en ga ik graag dingen bezoeken. Ik heb ook mijn portie beweging nodig (uren wandelen/fietsen vormen geen probleem voor mij). All-in hotels zijn niet aan mij besteed ...te veel volk, ik word teveel afgeleid door oppervlakkige mensen en na een paar dagen begin ik me te vervelen...overvolle buffetten vind ik verspilling. Ik heb een voorkeur voor niet te super toeristische bestemmingen. Als je wilt, kunnen we misschien eens afspreken om te zien of het klikt als persoon en daarna zien of het genoeg matcht om samen op vakantie te gaan en of we eruit geraken over de vakantiebestemming. Je schrijft zelf dat je al 2x hier iemand gevonden hebt om samen mee op vakantie te trekken. Zijn die 2 personen niet beschikbaar om nog eens samen mee weg te gaan? Dit is een vraag die uit nieuwsgierigheid in me op komt :)

Groetjes Hellen
Hey Hellen,

Heb je een prive bericht gestuurd. Groetjes

Bjorn89

New Member
Hoi Stijn,

Tof hier Buddy's te vinden om samen "de wereld" te ontdekken en mensen te leren kennen!
Ik ben Bjorn 29 en op zoek naar een partner om samen te reizen en dingen te ontdekken.
Afkomstig van Rekkem (Menen)

Hou van warmte avontuur zwemmen rustige reizen. Geef mij maar Vliegreizen :)
B&B zie ik ook zeker zitten. Sta open voor alles. Nog jong om te ontdekken e ;)
Ik had in juni een weekje vrij maar dit in nu juist gepasseerd. Nog wat verlof dagen dus komende weken ofzo enetueel mocht je een idee hebben waar je naartoe wil! Het leven is beter met 2 dan alleen op reis te gaan e! ;-)
Mocht je in Augustus iets op het oog hebben zie wat ik kan doen ;)

Nog vragen ...
Ge moogt me zeker altijd contacteren op bjorn.vanbel@telenet.be

Greetzz Bjorn

Bijlagen

stijndp

Member
Hoi, terug op zoek. Helaas heeft de geplande reispartner onvoorziene omstandigheden en zijn we hier terug. Graag een dame. Reeds 2 maal gedaan afgelopen 2 jaar en goed en leuk verlopen. Groetjes s

Bjorn89

New Member
Hallo Stijn,
Mocht je niemand vinden, ben ik zeker te vinden voor nieuwe ontdekkingen int leven en dit begin september kan ik eventueel nog verlof krijgen.
Veel succes alvast!

Grtjs Bjorn

Clodette

New Member
Hey Stijn
Ik ben nieuw hier dus benieuwd wat dit zal brengen.
Ik ben wel te vinden voor een reisje, ik heb momenteel tijd om in juli of augustus op reis te gaan.
Wat zoek ik: zeker de zee!!!! of een meer want ik hou ook van zwemmen! Ook wel nood aan natuur dus geef mij water en een boom en ik ben content :) Cultuur zoek ik ook op, in de vorm een oude kerk of een leuke bezienswaardigheid vb ooit een bewaard vlooiencircus achter glas gezien in Andalusie, zo een rariteiten dus...
Ik vermijd de echt toeristische verblijfplaatsen en All-in hotels, been there done that.
Graag zou ik ook eens met de trein op reis gaan, dan kom je al snel uit in Frankrijk echter wat wel leuk is, Marseille heb ik al bezocht. Ik ben nu precies op zoek naar iets anders, zo botste ik op Macedonie tijdens mijn internetzoektocht nu.
Maar ik sta voor veel open, zeker voor nieuwe en onontgonnen plaatsen (zie mijn profiel wat ik al bezocht heb).
Verder hou ik van muziek, mijn kat en was ik vroeger wel een uitgaander maar dat laatste is eruit gegroeid met de jaren haha
Ik ben 37 jaar en ik woon in de Westhoek, in West-Vlaanderen.
Mocht je interesse hebben, laat iets weten...

stijndp

Member
Hey Stijn
Ik ben nieuw hier dus benieuwd wat dit zal brengen.
Ik ben wel te vinden voor een reisje, ik heb momenteel tijd om in juli of augustus op reis te gaan.
Wat zoek ik: zeker de zee!!!! of een meer want ik hou ook van zwemmen! Ook wel nood aan natuur dus geef mij water en een boom en ik ben content :) Cultuur zoek ik ook op, in de vorm een oude kerk of een leuke bezienswaardigheid vb ooit een bewaard vlooiencircus achter glas gezien in Andalusie, zo een rariteiten dus...
Ik vermijd de echt toeristische verblijfplaatsen en All-in hotels, been there done that.
Graag zou ik ook eens met de trein op reis gaan, dan kom je al snel uit in Frankrijk echter wat wel leuk is, Marseille heb ik al bezocht. Ik ben nu precies op zoek naar iets anders, zo botste ik op Macedonie tijdens mijn internetzoektocht nu.
Maar ik sta voor veel open, zeker voor nieuwe en onontgonnen plaatsen (zie mijn profiel wat ik al bezocht heb).
Verder hou ik van muziek, mijn kat en was ik vroeger wel een uitgaander maar dat laatste is eruit gegroeid met de jaren haha
Ik ben 37 jaar en ik woon in de Westhoek, in West-Vlaanderen.
Mocht je interesse hebben, laat iets weten...
merci voor de reactie, zie PM. dank u

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan