Hmm, Bij mij was dat makkelijk namelijk "Technical"Ik ben bezig met het aanvragen en nu kom ik bij de vraag: What is your highest qualification? en dan heb ik de volgende keuzes: Higer Degree Course, Degree Course, Diploma Course, Technical or Training, College degree, middelbare school en "others".
Nu heb ik mbo niveau 4 gedaan, wat moet ik nu aanvinken?
Edit: Ze vragen ook wat mijn recente werk is. Ik ben net afgestudeerd en werk nu bij de Aldi in de supermarkt.
16 karakters is het normale formaat, ook in Australië. Ben je zeker dat je creditcard geselecteerd hebt?Nu ik toch bezig ben, ik wilde gisteren betalen voor mijn visum, alleen ik kon maar 11 cijfers ingeven bij creditcardnummer, terwijl mijn creditcard 16 cijfers heeft.
Dan heb je waarschijnlijk iets niet of niet goed ingevuld.Ik kon het icoontje van MasterCard niet aanklikken.
Oh bedankt, ik had daar niet bij stil gestaan. Ik ga het eens via Internet Explore proberen, ipv chrome. Ik wilde PayPal doen, maar ik snap daar niet veel van.Ik heb de afbeelding verwijderd want met die informatie te delen (naam, kaartnummer en geboortedatum) zou je in de problemen kunnen komen.
Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Of heb je al eens geprobeerd om je geboortedatum / naam en CSC in te geven en dan pas het kaartnummer?
Anders paypal.
Voor die overboeking, als je via de web banking bij internationale overschrijving voor vrij formaat kiest zou dat wel moeten lukken. Daar vul je de ACC nr in.
Ik heb daar toen ook voor naar de bank geweest omdat ik toen nog niet wist hoe dat juist werkte en omdat ik het swift nummer niet werkte.
Ze gaven mij CTBAAU NO2 S deze werkte niet dus hebben ze bij de bank CTBAAU2S ingevuld en dat werkte perfect.
Deze moet je zeker invullen, als de bank extra gegevens moet opzoeken omdat jij ze niet of niet correct invult rekenen ze extra kosten aan.
Dus ACC nr. en één van deze swift codes, naam en adres en het zou moeten werken.
Het is al gelukt om het bedrag naar Leconfield te sturen. Ik was zo slim om 1 letter te vergetenOh bedankt, ik had daar niet bij stil gestaan. Ik ga het eens via Internet Explore proberen, ipv chrome. Ik wilde PayPal doen, maar ik snap daar niet veel van.
Ik heb al vele chats geopend op de Rabobank en ik kom er maar niet uit, ik ga die swift code eens proberen. Ik heb al laten weten aan Leconfield dat het niet lukt met de SWIFT code.
Die kans is er altijd, maar als je geen crimineel bent of een zeer besmettelijke ziekte hebt is dat normaal geen probleem.Het is al gelukt via PayPallNu hopen dat ze me toelaten. Is er een kans dat zij mij niet accepteren?
Hahah gelukkig kon ik bij gedeelte "criminaliteit" allemaal " nee" invullenDie kans is er altijd, maar als je geen crimineel bent of een zeer besmettelijke ziekte hebt is dat normaal geen probleem.![]()