Waar kan ik het beste de Working Holiday Visa Australia aanvragen?

Discussie in 'Australië & Nieuw-Zeeland' gestart door OzzyChick, 28 jul 2017.

1. OzzyChick

OzzyChick New Member

Hey lieve mensen,

Zoals de titel van deze topic luidt, waar kan ik het beste de WHV Australia aanvragen? Op internet zijn er zoveel sites waar je het kunt doen. Ik weet niet wat betrouwbaar is en wat niet, vandaar mijn vraag :)

Groetjes Kimberley de Bruijn

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Hey Kimberley,

Dat doe je best via de officiële website. Het goedkoopste, veiligste en het beste.
    Deze word meestal binnen het uur goedgekeurd.
    Dit is de link naar juiste pagina voor een 417 Working holiday visa.
    Working Holiday visa (subclass 417)

OzzyChick vindt dit leuk.

3. OzzyChick

OzzyChick New Member

Bedankt! Ik ga dan daar mijn visum aanvragen!! Spannend :DD

Fred. vindt dit leuk.

4. OzzyChick

OzzyChick New Member

Ik ben bezig met het aanvragen en nu kom ik bij de vraag: What is your highest qualification? en dan heb ik de volgende keuzes: Higer Degree Course, Degree Course, Diploma Course, Technical or Training, College degree, middelbare school en "others".

Nu heb ik mbo niveau 4 gedaan, wat moet ik nu aanvinken?

Edit: Ze vragen ook wat mijn recente werk is. Ik ben net afgestudeerd en werk nu bij de Aldi in de supermarkt.

5. Fred.

Hmm, Bij mij was dat makkelijk namelijk "Technical"
    Misschien kan je hier meer info vinden Australian Qualifications Framework - Wikipedia & Education in the Netherlands - Wikipedia
    Na het bekijken van bovenstaande links denk dat je middelbare school moet antwoorden.

Recentste werk is dan dus Aldi.

6. OzzyChick

OzzyChick New Member

Nu ik toch bezig ben, ik wilde gisteren betalen voor mijn visum, alleen ik kon maar 11 cijfers ingeven bij creditcardnummer, terwijl mijn creditcard 16 cijfers heeft.

7. Fred.

16 karakters is het normale formaat, ook in Australië. Ben je zeker dat je creditcard geselecteerd hebt?

8. OzzyChick

OzzyChick New Member

Ik kon het icoontje van MasterCard niet aanklikken.

9. Fred.

Dan heb je waarschijnlijk iets niet of niet goed ingevuld.

10. OzzyChick

OzzyChick New Member

Ik kan niet meer cijfers indienen dan deze. En ik kan geen icoontje aanklikken.

Ik moet ook nog 200$ overmaken naar Leconfield. Ik weet alleen niet wat ik als banknummer moet indienen, dit zijn de gegevens:
    Bank: Commonwealth Bank

BSB: 062 602

ACC: 1038 3004

Brian Skerrett

Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2017

11. Fred.

Ik heb de afbeelding verwijderd want met die informatie te delen (naam, kaartnummer en geboortedatum) zou je in de problemen kunnen komen.

Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Of heb je al eens geprobeerd om je geboortedatum / naam en CSC in te geven en dan pas het kaartnummer?
    Anders paypal.

Voor die overboeking, als je via de web banking bij internationale overschrijving voor vrij formaat kiest zou dat wel moeten lukken. Daar vul je de ACC nr in.
    Ik heb daar toen ook voor naar de bank geweest omdat ik toen nog niet wist hoe dat juist werkte en omdat ik het swift nummer niet werkte.
    Ze gaven mij CTBAAU NO2 S deze werkte niet dus hebben ze bij de bank CTBAAU2S ingevuld en dat werkte perfect.
    Deze moet je zeker invullen, als de bank extra gegevens moet opzoeken omdat jij ze niet of niet correct invult rekenen ze extra kosten aan.
    Dus ACC nr. en één van deze swift codes, naam en adres en het zou moeten werken.

12. OzzyChick

OzzyChick New Member

Oh bedankt, ik had daar niet bij stil gestaan. Ik ga het eens via Internet Explore proberen, ipv chrome. Ik wilde PayPal doen, maar ik snap daar niet veel van.

Ik heb al vele chats geopend op de Rabobank en ik kom er maar niet uit, ik ga die swift code eens proberen. Ik heb al laten weten aan Leconfield dat het niet lukt met de SWIFT code.

13. OzzyChick

OzzyChick New Member

Het is al gelukt om het bedrag naar Leconfield te sturen. Ik was zo slim om 1 letter te vergeten :ROFLMAO:.
    Nu mijn visum nog

Fred. vindt dit leuk.

14. OzzyChick

OzzyChick New Member

Het is al gelukt via PayPall (y) Nu hopen dat ze me toelaten. Is er een kans dat zij mij niet accepteren?

Fred. vindt dit leuk.

15. Fred.

Die kans is er altijd, maar als je geen crimineel bent of een zeer besmettelijke ziekte hebt is dat normaal geen probleem. :D

16. OzzyChick

OzzyChick New Member

Hahah gelukkig kon ik bij gedeelte "criminaliteit" allemaal " nee" invullen :D Tenzij een bibliotheek boete meetelt:ROFLMAO:

17. OzzyChick

OzzyChick New Member

Ik moet 3 documenten certificeren, mijn paspoort, geboorteakte en mijn bankafschriften. Moet dit perse, of kan ik ook zelf een scan maken? Anders kost het 8,75 per keer :s
    Ik heb mijn geld op een aparte rekening bij mijn vader staan, omdat ik dan beter kan sparen. Moet ik al het geld naar mijn rekening laten overmaken, of is alleen 5000AU$ genoeg? Er staat meer op

Laatst bewerkt: 2 aug 2017

18. Fred.

Damn, moeten ze nu voor een WH visa ook weer al die zooi weten. :eek: :cry:
    Ik heb dacht ik (voor een ander soort visa) gewoon screenshots doorgestuurd van mijn bank account / paspoort.
    Dat moet wel op jouw naam staan vrees ik. Ik zou er meer dan 5000 opzetten als je die hebt want met 5000 kom je misschien 2-3 maanden toe. Welcome to Oz $$$$ :LOL:

19. OzzyChick

OzzyChick New Member

Ik heb iets minder dan 14.000€ op rekening staan en daar komt nog geld bij van huidige baan, ik woon nog thuis. Er staat dit: zie afbeelding.
    Ik had ooit ergens gelezen, ik geloof op overheidssite dat ik 1 maand voor aankomst, het geld op lopende rekening moest zetten en dan daar een uitdraai van mee moet nemen voor als ze daar naar vragen. Dus ik vind het een beetje dubbel. Ook dat ik moet certificeren. Ik wil dit best doen, maar heeft dit meerwaarde voor als het online gaat. Naja ik kan het maar beter doen. En het ook meenemen tijdens de reis. Straks kom ik bij Border security

Bijgevoegde bestanden:

20. Fred.

Ja, als ze het vragen kan je het maar beter in orde maken. De controles zijn streng.
    Ik heb toen via travellers contact point een arrival package en zij hebben een bank account opgezet en ook een adres. Dat was handig. Dit koste niet zoveel toen.
    Aussie Arrival Packages - Travellers Contact Point
    Nu wel precies. :eek: Maar er zit veel meer in wat je mogelijk niet zal gebruiken.
    Er zullen er nog wel zijn die goedkopere arrival packages aanbieden. Maar uiteindelijk moet je toch nog overal even langsgaan als je daar bent. Dus je kan het ook gewoon daar doen.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie