Waar kan ik het beste de Working Holiday Visa Australia aanvragen?

Ik had bij Australian Backpackers gekeken en daar had je Job Assistance en nog veel meer voor 450€ maar dat vond ik best veel geld. Ook zat daar een membership voor de YHA bij van 20$ terwijl die op de site van YHA 15$ is

Ik zat inderdaad te kijken naar membership voor YHA want daar moet ik in Tamworth ook zijn en dat scheelt best wat en daarnaast heb je ook kortingen op andere dingen. Hostel Australia ken ik nog niet, ik zal eens kijken. Bedankt voor de tip.

Hoe kunnen jullie (ik lees het op meerdere websites) binnen 1 uur antwoord hebben gehad, als je ook nog langs de gemeente moet om alles te regelen?
De certificatie was toen nog niet nodig. Dat is dus nieuw.
Persoonlijk had ik deze al omdat ik al verschillende visa's gehad heb in OZ. dus ik kon deze ook direct doorsturen.
Hebben ze jou geen e-mail gestuurd? Daar zou dan in bijlage in moeten staan wat je precies moet insturen. Maar hun werkwijze verandert constant dus het zou ondertussen ook weer anders kunnen zijn.

Ik heb wel gevonden wat ik nodig heb. En ik ga straks naar de gemeente om mijn documenten te certificeren. En dan scan ik ze in en stuur ik het op :). Maar ik las vaker op forums dat ze binnen 1 uur bevestiging hadden, dus ik dacht dat ik misschien iets verkeerds had gedaan of gelezen.

Ik heb wel gevonden wat ik nodig heb. En ik ga straks naar de gemeente om mijn documenten te certificeren. En dan scan ik ze in en stuur ik het op :). Maar ik las vaker op forums dat ze binnen 1 uur bevestiging hadden, dus ik dacht dat ik misschien iets verkeerds had gedaan of gelezen.
Het zal wel juist zijn, maar ze kunnen je visa pas goedkeuren nadat ze alle gegevens van jou ontvangen hebben natuurlijk. No worries! ;)

Ik blijf vragen stellen, ben en blijf blond hahah. Hoe heb jij de pasfoto ingescand? Ik heb 6 manieren gevonden hoe het niet moet maar geen hoe het wel moet, daarnaast willen ze dat je aan de achterkant je naam en handtekening doet, mag dit met pen of moet dit via word?
Dit is de uitleg die ik er bij kreeg. upload_2017-8-8_17-11-1.webp

Alles staat toch uitgelegd? De eerste en de laatste afbeelding. Gewoon de voorkant scannen van de foto (rechtopstaand en in kleur) dan de achterkant die gecertificeerd is scannen.
Gewoon met een pen of zo een stift die op foto's /cd's kan schrijven.

Terug
Bovenaan