Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoonlijk binnen de 24 uur. Je moet daarvoor inloggen en dan kan je je visa grant notification downloaden. Deze moet je printen en meenemen.Hoe lang duurt het voor je te horen krijgt of je visum geldig is verklaard? En hoe krijg je dit te horen?
Dan zullen ze er nog mee bezig zijn denk.Ik heb alleen een mail gehad met dat hij ontvangen is maar nog niet verwerkt.
Pas als je alles wat ze vragen instuurd word je visa goedgekeurd. Ze zijn echt wel strikt / streng daar bij DIBP.Ik heb nog niet de pasfoto's enzo want ik kon niet langs de gemeente door werk.
Oh okay, ik wilde morgen al naar de Gemeente.Pas als je alles wat ze vragen instuurd word je visa goedgekeurd. Ze zijn echt wel strikt / streng daar bij DIBP.
De certificatie was toen nog niet nodig. Dat is dus nieuw.Hoe kunnen jullie (ik lees het op meerdere websites) binnen 1 uur antwoord hebben gehad, als je ook nog langs de gemeente moet om alles te regelen?
Het zal wel juist zijn, maar ze kunnen je visa pas goedkeuren nadat ze alle gegevens van jou ontvangen hebben natuurlijk. No worries!Ik heb wel gevonden wat ik nodig heb. En ik ga straks naar de gemeente om mijn documenten te certificeren. En dan scan ik ze in en stuur ik het op . Maar ik las vaker op forums dat ze binnen 1 uur bevestiging hadden, dus ik dacht dat ik misschien iets verkeerds had gedaan of gelezen.