Waar naartoe in Midden Amerika?

Discussie in 'Midden-Amerika' gestart door Jurgen D, 16 okt 2016.

1. Jurgen D

Jurgen D New Member

Europa en Azië zijn redelijk bekend terrein voor mij, maar eigenlijk ben ik klaar voor een nieuw avontuur: Midden Amerika.
    Ik reis alleen, ben altijd erg geïnteresseerd in steden en cultuur. Colombia heeft mijn interesse, mede dankzij de serie Narcos.
    Maar....... ik spreek geen Spaans. Dus houd ik er rekening mee dat andere landen in de regio betere opties zijn.

Kan iemand mij op weg helpen of reizen in Colombia te doen is wanneer je geen Spaans spreekt of heeft iemand goede alternatieven?

2. LaViajera

LaViajera Member

Colombia is zeker een aanrader! Ik kan niet zeggen wat er gebeurt als je geen Spaans spreekt, want ik spreek zelf goed Spaans. Maar ik ben er wel zeker van dat je op de meeste plaatsen niet ver gaat komen met andere talen. Nu ja, ik ga ervan uit dat je ook weinig Aziatische talen spreekt en daar is het je ook gelukt om rond te reizen, dus uiteindelijk mag dat je niet tegen houden :). Anderzijds: met een beetje inspanning kan je wel snel een paar basisbeginselen Spaans leren en daar kom je al ver mee.

Maar als je ergens naartoe wil waar ze redelijk Engels spreken, kan ik Costa Rica aanraden. In Belize is de bevolking Creools, dus daar spreekt de bevolking sowieso Engels. Er zijn een paar leuke dingen te doen in Belize, maar ik zou dat wel combineren met een ander land.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie