Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

wandel - lift vakantie pyreneeen of siera nevada

Status
Niet open voor verdere reacties.

david vanhout

Active Member
Hallo iedereen

Ik zal mij zelf even voorstellen ik ben een man van 37 jaar uit het Antwerpse en zoek een reisgenootje (m/v).

Ik zou graag een reisje maken in juni , juli , augustus , september voor mij is het eender ik kan mijn vakantie vrij kiezen. Ik zou graag een wandelreisje maken in de bergen en de natuur ik had gedacht aan de pyreneeen of de siërra Nevada maar andere voorstellen zijn natuurlijk ook welkom. ik zou enkel de vlucht nemen maar wel een beetje de route uitstippelen . In de sierra Nevada bvb kan je van dorp naar dorp wandelen door de bergen . om te overnachten kan je in het dorp slapen bij de lokale bevolking of in berghutten maar ik zou voor de zekerheid ook neen tent meenemen. Ik ga er zeker geen zware reis van maken want voor mij moet reizen toch een beetje ontspanning zijn. We hebben tijd genoeg en eens lekker eten en een terrasje mag er zeker bij zijn.
Ik heb nog geen concrete plannen dus alle voorstellen zijn welkom.

Hoi David!

Mij spreekt je plan wel aan.
Ik ben nog op zoek naar een reisje van een 2 weken in juni of oktober.

Ikzelf ben 27 en woon in de provincie Antwerpen.

hey Iris

Bedankt voor je antwoord het is leuk dat mijn plan je aanspreekt .
In Juni moet het reisje voor mij wel lukken. Heb je een voorkeur naar waar je zou willen gaan

Sorry het berichtje was nog niet volledig.
hier dus het vervolg.

Voor mij is het eender vanaf volgende week ga ik beginnen plannen naar waar en welke route ik wil volgen.
Ik ga zeker weg in juni als ik alleen moet gaan dan is het maar alleen maar het is altijd leuk als je wat gezelschap hebt onderweg. En ik ben er zeker van dat we een leuke vakantie gaan hebben.
Laat me maar weten welke bestemming dat je voorkeur geeft en dan kunne we in actie schieten met gegevens uit te wisselen. voor mij moet er niet te veel gepland zijn, we zien wel waar we terecht komen.

IK ben van Kessel ( Nijlen ) en jij?
Groetjes David

Hoi David,

Eerst en vooral: je mag me de volgende keer gerust mailen op iris_verellen@hotmail.com. Dat wordt wat makkelijker.

Ikzelf ben van Geel. Dus de afstand tussen ons valt goed mee, hé.
Ik stel voor dat we eventjes afspreken en dat we een eerste kennismaking hebben? Als we er allebei een goed gevoel bij hebben, plannen we onze reis , hé.

Enkele voorstellen om elkaar te ontmoeten:
Als je dit nog op tijd zou zien: morgenvoormiddag ( 30/03) in de voormiddag of rond de middag.
Maandag, 31/01 's avonds
Woensdag, 02/04 's avonds
Zaterdag 12/04 overdag

Je laat het maar horen. Tot binnenkort!
Iris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...