wandel- of fietstocht in Europa juli/aug

Status
Niet open voor verdere reacties.

reskamrat

Member
wandel- of fietsreis in Europa juli/aug

Dag

Ik ben op zoek naar een 3-tal reisgenoten (m/v, tss 23 en 45j) om een fiets- en/of wandelreis te maken in Europa.
- indien wandel: tot niveau 2 stappers (geen bergwandelvakantie, zonder trekrugzak met al je bagage)
- indien fiets: tot max 90 km per dag (gewone fiets, normaal tempo)
Je kan zoiets zelf organiseren, maar er bestaan ook reeds uitgewerkte programma's (routes, logies, bagagevervoer). Een collega van me had goede ervaringen met fietstrektochten via eigenwijzereizen.nl.
Qua bestemmingen gaat mijn voorkeur uit naar Duitsland, Scandinavië, Oost-Europa. Ik sta echter ook open voor andere opties.
Mijn mogelijke vrije reisperiodes: 11 tem 27 juli, 6 tem 26 aug (ev. 2 tem 19 sept)

groetjes
Reskamrat
v, 33j, regio Gent

Laatst bewerkt:
Hey reskamrat,

een fietsvakantie is niet echt aan mij besteed (denk dat ik meer dan één biefstuk nodig heb om 90 km per dag op een zadel te zitten!), maar een wandelvakantie zie ik wel zitten. De periode waarin ik kan is tijdens het bouwverlof (14 juli tot 8 augustus of zo dacht ik).

De bestemmingen waarover je het hebt, lijken mij eigenlijk allemaal wel heel leuk. Andere bestemmingen die ik ook graag zou doen zijn Wales, Ierland, Schotland, ...

Mij is het vooral te doen om low budget te reizen. Aangezien ik al heel veel kosten gemaakt heb dit jaar, kan ik jammer genoeg geen mooie verre reis maken, maar om er toch even uit te zijn, leek een low budget dichtbijvakantie ook heel leuk :)

Mocht je iets concretere plannen hebben, mag je me altijd contacteren :)

Groeten,
Gert (31/m/Zottegem)

wandel-of fietstocht in Europa

Hi Woody en Reskamrat

Hebben jullie aan Roemenië gedacht? Een echt prachtig land en goedkoop...
Groetjes
Gecko:smile:

6-daagse fietsreis in aug naar Picardië

Intussen zijn de plannen al iets verder gevorderd. Het wordt een korte fietsreis (6 dagen) in augustus naar dichtbij Frankrijk (Picardië). De periode is nog te bepalen, waarschijnlijk tussen tussen 7/8 en 19/8.
Ik heb al 1 medereiziger. We vertrekken sowieso.
Geïnteresseerden kunnen zich nog steeds aanmelden.

Hoe dan ook, ik wens je (jullie) een prachtige vakantie en beter weer dan hier.
Doe de groeten aan Picardië en geniet met volle tuigen van je (jullie) vakantie.
Mijn vakantie is niet meer ver, nog 8 dagen en ik ga 5 weken ...en ik laat alle zorgen achter me, behalve de 2 fora; die "gaan" mee en zo verlies ik mijn contacten met mijn collega's niet !
Bonnes vacances !
Groetjes
Gecko:smile:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan