De natuur komt tot leven en wat is er fijner om dat van dichtbij mee te volgen?! Wie heeft nog zin om de komende maanden wandelend de natuur in te trekken? Een dagje Vlaanderen, Wallonië of net over de grens, het maakt niet uit.
Ikzelf ben een gepassioneerde ziel van 30 die graag in de natuur vertoeft en graag praat over cultuur en muziek.
Dit spreekt me wel aan! Ik hou wel van de natuur in zijn pracht en kleuren, vooral om er tot rust te komen. En al wandelend zie je alles op het juiste tempo passeren vind ik. Fietsen kan ook voor mij om dan eventueel een hele streek te verkennen.
Als het over cultuur en muziek gaat, praat ik graag mee! Ook over creatieve of intellectuele onderwerpen babbel ik graag.
Dus laat maar weten, wanneer je de natuur wilt intrekken! ;-)
ik ga bijna maandelijks een dagje wandelen in de ardennen, is altijd leuker om dit in gezelschap te doen dus als je eens zin hebt om mee te gaan, stuur me maar pm..
Ik ben een 33-jarige tuin-en landschapsarchitect met een zeer grote passie voor de natuur. Ikzelf ben een grote fan van lange wandelingen in mooie natuurgebieden! Wie zin heeft om is mee te gaan wandelen mag altijd een berichtje sturen!
Ik zou erg graag met jou de natuur in trekken dicht bij huis, dus ergens in België, voor een daguitstap.
Ik ben een man van 37 jaar maar voel me een stuk jonger en ik hou van wandelen en fietsen en ook van natuurfotografie.
Ik vind het leuk om met de trein naar de Ardennen te gaan, maar met de auto is ook mogelijk.
Eén van de streken in Wallonië die me het meest aanspreekt in de Viroin, in het zuiden van de provincie Namen.
Maar ik hou ook van een wandeling in de Kempen, eigenlijk gelijk waar, als er maar mooie natuur is.
Je mag me steeds contacteren via email: tigerdude@telenet.be om af te spreken.
Vele groeten,
Aan allen die reageerden :
Ik heb ook wel interesse om aan te sluiten aan het wandelgroepje. Tot hier toe zie ik een verscheidenheid van leeftijd en dat vind ik nu juist boeiend.
Hoe spreken we concreet af om iets te ondernemen ?