Wandelen door het verre westen van Nepal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lofski

New Member
Hallo. Ik zoek een paar reisgenoten om dit najaar, okt–dec 2010, een wandeltocht te maken van circa 5 weken door het westen van Nepal. Ik heb een mooie tocht in gedachten langs twee meren en met een paar hoge passen: van het Rarameer via Jumla door Dolpo naar het Phoksundomeer. Bedoeling is om de tocht helemaal zelfstandig te maken. Rugzak mee, lokaal eten en overnachten. Ik heb gewerkt in Nepal en spreek nog een beetje Nepalees, voldoende om niet te verdwalen. Wie gaat mee? Ik ben 50 jaar, man.

Met vriendelijke groet,

Marc

uw plan/reis

Beste,

Jouw zoekertje spreekt mij wel aan. Is je zoekertje nog geldig ?
Zijn de plannen al wat concreter ?
Kan je mij eens mailen met meer info aub.

Groeten,

Roberttt
[email protected]

Dag Marc,

ik las je berichtje vanmorgen en ben nog niet gestopt eraan te denken. Ik zou heel graag naar Nepal gaan. Eind oktober loopt mijn contract af bij mijn huidige werkgever en zou ik graag in november er tussenuit willen alvorens nieuw werk te zoeken.

Ik heb al enkele stevige trektochten gedaan (maar enkel in Europa), ik heb niet de kennis en ervaring van een berggids maar ik kan mijn plan wel trekken in de bergen :wink:. Ben sowieso voorstander zelf een reis in elkaar te boksen eerder dan een geleide groepsreis.

Ik ben zelf (nog maar) 26, wordt 27 in juni... misschien vind je dat wel een probleem?

Mocht je nog een reispartner zoeken, dan mag je me een mailtje sturen [email protected] en dan kunnen we verder bekijken wat mogelijk is.

Vriendelijke groetjes,
Joke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan