Ik ben op zoek naar mensen om samen te gaan wandelen of fietsen.
Eerst en vooral denk ik dan aan daguitstappen naar mooie streken in België of Nederland (vb. Kalmthoutse Heide, Voeren, Loonse en Drunense Duinen,...). Maar als het klikt kunnen er uiteraard ook langere tochten volgen elders in Europa (Schotland, Ierland, Noorwegen, Zweden, ...).
je berichtje spreekt me wel aan - ik zoek hetzelfde. Heb veel zin om de natuur in te trekken tijdens het weekend, maar is plezanter om dat samen te doen.
Al tochten/tochtjes gepland in de nabije toekomst?
Fietsen en wandelen spreekt mij allebei wel aan.
Wij zijn met EN WE ZIJN WEG elke maand onderweg voor een wandeling, varieert meestal zo rond de 20km
Wandelingen zowel in Vlaanderen als Wallonië
Stuur me maar een pm indien het je wat zegt, of stuur een mail naar enwezijnweg1@gmail.com , dan neem ik je op in onze mailinglist
Ik ben op zoek naar mensen om samen te gaan wandelen of fietsen.
Eerst en vooral denk ik dan aan daguitstappen naar mooie streken in België of Nederland (vb. Kalmthoutse Heide, Voeren, Loonse en Drunense Duinen,...). Maar als het klikt kunnen er uiteraard ook langere tochten volgen elders in Europa (Schotland, Ierland, Noorwegen, Zweden, ...).
Ik ben ietsje ouder dan jullie, maar ik vind het altijd leuk om mensen te leren kennen om samen te gaan stappen en zeker ook fietsen.
Ik ben van West- Vlaanderen, ik weet niet vanwaar jullie zijn.
Mijn mailadres: rrommelaere@gmail.com
Rebecca