wandelen en later eventueel in de bergen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allen,

Ik ben van Leuven, 39 bijna 40.

Mijn bedoeling is allereerst om mijn wandelvriendenkring uit te breiden. Lid zijn van een wandelclub is niets voor mij, want ik hou wel van een babbel, maar ook van de rust en het rondkijken... met 2 is ideaal.

En eventueel via deze weg, en mocht het klikken, nog eens een wandelreis te maken. In de Pyreneeën of de Alpen of... vanuit een vaste plek (tent of hotel of ... voor luswandelingen) of doortrekken van hut tot hut...

Hopelijk in de zomer van 2017. (juni, juli, augustus of september) 3 à 4 weken of eventueel langer. Ooit de Gr 10 bewandelen is mijn droom (van kust naar kust via de Pyreneeën)

Combinatie met zon en zee is altijd een mooie deugddoende afsluiter.

Via een reisorganisatie is 't zo duur, 700 euro ofzo voor een luttel weekje, en 't is weeral in groep. Vandaar dat ik hoop via deze weg iemand te vinden.

Ik zoek wel enkel (hetero)vrouwen, aangezien ik een vriend heb en 't is om het simpel te houden...

Nieuwsgierige groetjes

Ellen

Ellen,

Momenteel heb ik ook plannen om in Corsica van noord naar zuid te wandelen (circa 15 dagen). Jammer genoeg ben ik geen vrouw.... :)
Indien je concrete info hebt ivm de gr 10 mag je me die wel doorsturen, als je wil. Mijn mail adres : [email protected]
Met dank.
Groeten,
Piet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan