wandelmaatjes gezocht

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door marmotje, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marmotje

marmotje New Member

Beste forumlezers,

Ik ben Stefanie Harre, 32 jaar en woon in Gent. Ik ga heel graag wandelen en hou van lange wandeltochten in de natuur. In m'n vriendenkring zijn er helaas weinig mensen die graag wandelen. Daarom ben ik op zoek naar leeftijdsgenoten die ook graag wandelen en die eens willen meestappen met mij. Wie heeft er zin om eens mee te wandelen met mij?
    Je kan mij contacteren via: stefanie.harre@hotmail.com

Groetjes,

Stefanie

2. Lyns

Lyns New Member

Hey,

ik ben Lynsey, 28 jaar, woon in Kontich en hou ook wel van wandelen. Ik wil zeker eens mee op stap. Als er hier mensen zijn die geïnteresseerd zijn in een stapvakantie van enkele dagen tot een week, laat jullie maar horen! Ik denk eraan om dit ofwel nog dit jaar, ofwel in het voorjaar volgend jaar, eens te proberen. Rothaarsteig of Eifelsteig in Duitsland, of wat verder weg: Lycian way in Turkije, Amalfi kust in Italië? Of zoveel andere mooie plekjes om te belopen.

Laat jullie maar horen!

Groetjes,

Lyns

3. reissmurf

reissmurf New Member

wandelmaatje

Hey marmotje en lynn,

ik organiseer wel eens een wandeling van zo'n 12 km in VL Brabant, in vrije natuur of culturele stadswandeling, misschien ook interessant?

Ook heb ik wel eens zin om één dezer jaren naar Compostela de Santiago in Spanje een wandeltochtje te regelen, interesse?

ben 43j sportieve jongen uit Leuven

4. Boyaca

Boyaca New Member

Dag Marmotje,

Ik ben Boyaca en zou wel zin hebben om eens mee te wandelen. Is er al iets concreet eens iets afgesproken of zo? Oa met de 2 anderen die op je bericht gereageerd hebben?

Groeten

Boyaca

5. Sleepy

Sleepy New Member

doe ik ook wel graag

als jullie gaan wandelen mag je mij altijd wat laten weten.
    mailadres ilsekeuh@telenet.be :wtf:

6. david vanhout

david vanhout New Member

wandel

Hey Stefanie,

Zoek je nog wandelmaatjes ik zou graag dit jaar nog een wandelreisje maken. Naar Duitsland vindt ik een goeie keuze.:)

Groetjes David

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie