Ik ben 32 jr en zoek een reisgeno(o)t(e) voor een wandelvakantie in de maand september. De bestemming ligt nog niet vast, aanvankelijk dacht ik vooral aan het lake district of de great glen way in de UK, maar een andere plaats in Europa zou ook kunnen (zolang het maar niet in het middellandse zee gebied is). Ik ben al een eeuwigheid niet meer op vakantie geweest en als ik alleen zou gaan, dan wordt het waarschijnlijk een wandelreis waarbij een reisorganisatie de routes en BB’s heeft geregeld. Als ik daar een reisgeno(o)t(e) voor kan vinden, dan zou het niet alleen gezelliger, maar ook een stuk goedkoper worden (omdat we de kamer kunnen delen). Als je een wat doorgewinterder vakantieganger bent dan ik en je een goedkopere, meer avontuurlijke oplossing hebt, dan is dat wellicht ook een optie. Ik heb geen kampeerspullen, maar die kan ik wel ergens lenen. Als ik volgende week nog niemand heb gevonden, dan boek ik waarschijnlijk iets in mijn eentje. Als je vragen of ideeen hebt; laat ze maar horen!