Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wandelvakanties

Status
Niet open voor verdere reacties.

De genieter

Member
Zoek wandel en natuurliefhebbers die een aardig stukje kunnen stappen voor meerdaagse wandelvakanties in vb Moezel streek maar ook Alpen, Dolomieten enz. Ben zelf al een zestiger geworden, rustig type en hou van wat confort en gezellig eten / babbel / drinken na de activiteiten.
Vrouwen of mannen, leeftijd van weinig belang voor zover er een goede conditie is.
Tijdstip, kan me bijna ieder moment vrij maken.
Doe dit al jaren en weet vele prachtige wandellocaties. Tot horen.

Hallo levensgenieter, ik ben 64 jaar en woon in de Randstad. Ik ben een wandel- en natuurliefhebber, o.a. vele etappes Pieterpad, maar door corona is dat wel weer een tijdje geleden. Wandelervaring in de bergen heb ik niet, maar wel een aardige conditie, dus het spreekt mij erg aan. Ik ben niet meer werkzaam dus geen verplichtingen, wel een kat als levensmaatje, en kan wel 15 km. per dag wandelen. Ben zelf ook een rustig type en hou van de geneugten van het leven.
Groeten, Sylvia

Hoi Sylvia, dank voor je reactie. Ik woon in Genk (Belgisch Limburg) op 20 min van Maastricht. Is dus niet zo simpel als we samen willen wandelen, of hoe zie jij dat ? Vriendelijke groetjes Willy

Hoi Genieter, Sylvia, Hier even een berichtje, ook uit de randstad, van een man, 58 jaar jong, die ook een wandel vakantie wel ziet zitten. Heb ervaringing in de Alpen dus kunnen er ook mensen mee die niet zo bekend zijn in de bergen. Ik moet me aan een planning houden omdat ik nog werkzaam ben. Maar in verder ben ik vrij flexibel. Misschien een idee om er eens verder over te denken wat leuk zou zijn. Groeten Piet Jan.

Laatst bewerkt:
Hoi Piet Jan, het is hardstikke leuk om hier eens van gedachten over te wisselen.
Groetjes Sylvia

U vraagt en wij draaien, of maken een foto.
Ben niet altijd online daarom duurde het even.

Groeten Piet Jan

Dag genieter, Sylvia en Piet-Jan,
hebben jullie al iets afgesproken? Ik zie een groepje van vier voor me, wandelend in het buitenland.
Volgende week ga ik met vervroegd pensioen uit het onderwijs, en hoe leuk is het om NIET in de schoolvakantie weg te gaan!
Ik word 65, klinkt dat oud? zo voel ik me niet hoor. In de meivakantie heb ik met vriendinnen in Zuid-Limburg het Krijtlandpad gelopen (100 km). Hoog op mijn lijstje staan de Dolomieten (waar ik een paar jaar naar toe ben geweest om te skiën, werkelijk schitterend met sneeuw!). Maar de eerder genoemde routes zijn natuurlijk ook prima. Vrijwel alles is boeiend en interessant.
Het is gemakkelijke om aan een plan zaken te veranderen dan om uit duizenden mogelijkheden te kiezen.
Daarom start ik gewoon met een voorstel/plan om aan te sleutelen.
We ontmoeten elkaar binnenkort ergens aan een picknicktafel om te ontdekken of we gespreksstof hebben voor onderweg.
We bepalen een vertrektijd en wegblijftijd, periode half juni tot en met half juli.
We bepalen een bestemming; Oostenrijk, huttentocht.
we bepalen een manier van reizen: met zn tweeën in een auto, met 2 auto's dus.
Graag reacties!
Groet,
Jippie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...