Wandelvrienden M/V 35-50

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Amachiel, 8 jul 2018.

1. Amachiel

Amachiel New Member

Beste,

Momenteel zijn we al met een 8tal wandelvrienden die regelmatig eens een wandeling doen van een 8-10km in de regio Vlaams-Brabant/Limburg/Kempen.
    We zijn ook van plan eens een citytrip of meerdaagse wandeling te doen. Heb je zin om aan te sluiten?
    Graag een bericht dan bezorg ik je de contactgegevens.

Wandelgroetjes, Alain

2. aramisa

aramisa Member

Zie de conversatie die ik daarnet met je opstartte.

Groetjes, Aramisa

3. Danny V

Danny V New Member

Hi Alain. Nog conditie van iemand van 40 maar ben er "jammer genoeg" 51 ;-). Anders graag.

4. Parel

Parel New Member

Hallo,ik heb interesse om me ook aan te sluiten.Anja

5. Sofie De Mot

Sofie De Mot New Member

Ik ook :)

6. Parel

Parel New Member

Indien jullie een meerdaagse reis organiseren laat me dan iets weten.Bedankt..

7. Ana

Ana New Member

Leuk! Ik wil mij ook graag aansluiten!
    Groetjes, An

8. Elkanova

Elkanova New Member

Hallo,
    Ik zoek al een tijdje naar een leuk wandelgroepje om af en toe mee de natuur in te trekken. Ik ben 42 en woon in Brussel.
    Ik hoor het graag als er nog 'plaats' is om aan te sluiten.
    Groeten,
    Elke

9. Sportyke

Sportyke New Member

ik heb misschien ook wel interesse. Ik ben 41 en woon in het Leuvense.
    groetjes,
    Hellen

10. NielsH

NielsH New Member

Wij zijn momenteel met 2 ge├»nteresseerden (34-38j) om ergens in oktober/november (juiste data nog te betalen) een wandelreis te organiseren. Het idee is om ongeveer een week te gaan. E├ęn mogelijkheid is dagtochten te maken in de zuid westelijke kant van Kreta. Maar andere voorstellen zijn ook nog welkom.

Wij hebben ruime wandel- en reis ervaring en hebben ook een vast wandelgroepje van een 6-tal mensen. Maar voor deze reis zijn we nog maar met 2 en zoeken we nog een paar mensen extra.

Als er iemand interesse heeft geef je maar een seintje!

Groeten
    Niels

11. Elkanova

Elkanova New Member

Leuk dat jullie een reisje organiseren. Ik vind het misschien te snel om daar op te reageren, zonder dat we elkaar eerst eens ontmoet hebben. Als er nog uitstapjes in de buurt gepland zijn de komende weken spreek ik wel graag eens mee af.

Groeten,
    Elke

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie