Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

wandelweekendjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

karenh

New Member
Dag wandelliefhebbers!

Het grijze weer van dit weekend doet me plannen maken voor de toekomst...
Ik ben dus nog op zoek naar gelijkgezinden die houden van wandelen en de natuur en er graag eens een weekendje mee op uit willen trekken.

Data liggen nog niet vast, maar dit kan vanaf februari, het hele jaar door.
Het liefst met de tent en wildkamperen waar mogelijk, maar als het echt winterweer is, ben ik ook zeer tevreden met een pensionnetje of jeugdherberg.

Wandelen langs GR's in de Ardennen of net bij de buren...Geen dagwandelingen, dus alle bagage moet mee... Ik heb zelf geen auto, dus start en eindpunt moet bereikbaar zijn met het openbaar vervoer, tenzij iemand anders voor vervoer kan zorgen uiteraard...

Wie zich geroepen voelt, geeft maar een seintje! Best wel op voorhand eens af te spreken om te bekijken hoe, wat, waar.
Maximum 4 personen per weekend om het overnachten praktisch niet te moeilijk te maken... Ikzelf ben trouwens 32 en uit de buurt van Leuven.

Groetjes,
Karen

Hoi karenh,

klinkt leuk, maar om echt te wildkamperen moet je al vrij ver gaan denk ik. Oost-europa of Scandinavië, misschien paar delen in Groot-Brittannië?

Maar het lijkt me alleszins leuk om nog eens te gaan kamperen Ik ben alvast geïnteresseerd!

Groeten,
Gert

wandelweekends

Hey Karen,

ik ben ook altijd op zoek naar mensen om eens een wandelweekendje te doen.
Ik ben 30 jaar en kom uit Gent. Dagtochten ben ik ook niet voor, maar zo eens een weekendje gaan kamperen zien ik direct zitten!

Voor mij is het alleen belangrijk dat de data snel vastliggen want mijn agenda loopt snel vol.

De ardennen ben ik een beetje beu maar weekendjes Engeland, frankrijk duitslang en andere lijken me heel leuk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...