Wanted!!! Toffe en sociale reisgenoot (M of V)

Lars1987

Member
Hoi allen,

Vermits ik in Europa, zo wat alle mooie plekjes heb ontdekt, lijkt het mij nu tijd voor het grotere werk. De bestemming kiezen we samen, zolang het maar ver genoeg is ;-)! Wel verkies ik momenteel Azië als grootste kanshebber! Ik heb de eerste stappen reeds gezet door in boeken rond te neuzen! Hierbij geniet Laos, Cambodja, Vietnam, Myanmar en Indonesië de voorkeur maar misschien heb jij als mogelijke reisgenoot ook nog suggesties! Die zijn uiteraard altijd bespreekbaar vermits het voor ons beiden een toffe, leuke, fantastische ervaring moet worden! Het liefst zou ik graag willen rondtrekken maar uitstapjes doen vanuit een bepaald hotel is zeker ook een optie! De periode is eveneens bespreekbaar aangezien ik nog veeeeel verlof heb om op te pakken!

Ohja, ik ben een 29 bijna 30jarige jongeman, levensgenieter, pleziermaker en af en toe maatschappelijk werker uit de altijd rustige en prachtige kempen (België) die, als ik mijn vrienden moet geloven, heel sociaal en spontaan is, graag praat over de dingen des levens maar zeker even graag lacht en plezier maakt! Het leven is al zwaar en kort genoeg, dat je ten volle moet genieten van momenten zoals reizen! Als jij ook die visie hebt, kijk ik uit naar jouw reactie! Waar jij vandaan komt, welke opleiding je hebt gehad, of je al veel of weinig gereisd hebt, maakt allemaal niets uit... Ik sta open voor veel mensen maar zou toch het liefst met iemand reizen die dezelfde leeftijd en dus vaak levenservaring heeft, laat ons zeggen tussen 24 en 32jaar oud! Ervaring niet vereist, zin om plezier te maken en nieuwe dingen te ontdekken wel ;-)!

Hopelijk tot snel! Greetz, Lars

PS. Aangezien ik graag surf, sta ik ook open voor een surfvakantie!

Laatst bewerkt:

Aylani

Member
Hoi Lars, ik heb de eerste 2 weken van september verlof en ben nog op zoek naar een bestemming. Ik ben zelf 31 en woon in ovl. Laat maar iets weten mocht je interesse hebben.

Evelyne1

New Member
Hoi Lars,

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij: nog véél verlof op te nemen, eender wanneer... Ik zou graag deze zomer op reis gaan. Ben nog nooit buiten Europa geweest, dus dat wordt hoog tijd. Azië is zeker een optie! Heb even getwijfeld om alleen op reis te gaan, maar alleen is ook maar alleen... Ik reis liever met twee! Hoewel ik af en toe graag alleen ben, heb ik ook graag iemand bij mij om te praten, te lachen enzovoort.
Ben 27j (word dit jaar nog 28) en mijn roots liggen eveneens in de Kempen!

Lars1987

Member
Hoi Evelyne, thanks voor je berichtje, super dat te horen! Ik ben ook altijd een plantrekker geweest op mijn eentje maar zoals je zegt alleen is maar alleen en een mens is een sociaal wezen, zeker ik!!! Daarom wou ik voorstellen als je er is graag over babbelt mag je mij steeds toevoegen op Facebook en dan kunnen we het verder bekijken! Als je Lars Ptrs intypt op Facebook zou dit normaal gezien moeten lukken :)!

Groetjes, Lars

Bovenaan