Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Warm land September 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonasz

New Member
Hallo

Via dit forum had ik graag in contact gekomen met wat mensen die het zouden zien zitten om op reis te gaan in september. Ik ga al op vakantie, maar zou graag nog eens een 2de keer gaan, met nieuwe mensen, om zo nieuwe vrienden te maken
Ik houd dit forum al een tijdje in de gaten, en het viel me op dat de meesten onder jullie zich in de leeftijdscategorie van 24-28 jaar bevinden.
Ik ben zelf 19 jaar, en zou toch liefst mensen rond mijn leeftijd mee krijgen.

Hoe de eventuele reis eruit zou moeten zien maakt me niet echt uit. Of het een lui-lekker vakantie in een hotel, of eerder een avontuurlijkere vakantie wordt is mij om het even. De kostprijs zou ik onder €650 willen houden.
Liefst wil ik naar Griekenland, maar andere Europese bestemmingen zijn ook welkom.

Het lijkt me het aangenaamst om met meer dan 2 personen te reizen om de stiltes te vermijden, niet uitgekeken te raken op de andere persoon, en om de reis aangenaam te houden mocht de andere persoon je niet meer liggen na hem/haar beter te leren kennen
Mocht er overeengekomen worden toch met 2 te reizen lijkt het me interessant eerst uitgebreid kennis te maken.

Groetjes

Jonas
(19 Jaar uit Gent)

Hey

Hoelang de reis zou moeten duren, maakt me niet zozeer uit. Enige vereiste is dat het tussen 7 en eind september ligt
Waar zou je zoal naartoe willen en wat soort reis zie je zitten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...