Week skiën / snowboarden (maart 2014)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo!

Ik zoek nog 3 extra reisgenoten om een shortski of week te gaan skiën / snowboarden.
Er gaat waarschijnlijk al wel ne maat van mij mee.
Periode mag eind Februari of begin Maart zijn.
Liefst wel een minimum aan ervaring skiën / snowboarden (bij voorkeur vlot van een rode piste kunnen)
's avonds après-ski hoort er uiteraard bij!

Geïnteresseerden kunnen ook mailen naar [email protected] en dan spreken we af om het volgende te bespreken:
- De exacte week
- De bestemming
- Het logement

Wat betreft vervoer, liefst zelf rijden (goedkoper (bedrijfswagen) + comfortabeler), maar eventueel met een reisorganisatie of groep meegaan is zeker optie.

Groeten,
Peter (30 jaar, sportief, bediende,..)

Laatst bewerkt:
Week skiën maart.

Hoi,
Heb je ondertussen al medereizigers gevonden voor een weekje skiverlof ; ben persoon van 40jr met vrij goed ski-niveau (geen probleem met rode pistes en zwarte laat ik ook niet
links liggen). Ikzelf zou eerder opteren om een volledige week te genieten van een nieuw ski-avontuur en met de keuze om met eigen wagen te rijden kan ik ook wel instemmen.
Wat is jouw idee van overnachting ? Dit en andere concrete punten van een skiverlof kunnen we bespreken bij een eventuele bijeenkomst.
Je laat maar iets horen om af te spreken met mogelijke andere medereizigers.

Grtn,
Michael 0499/15 43 12

OK, ik hou u op de hoogte.
Half december kunnen we zien in welk café/brasserie we overleggen.
Er gaat sowieso nog wel ne maat mee, dus met 3 zijn we dan al zeker.
Als er nog echte wintersporters meewillen, laat maar weten.

Ik ga ook bij voorkeur een hele week.
Boeken bij een reisorganisatie is nog steeds een optie.

Om een mooi evenwicht te hebben, bij voorkeur twee dames (al dan niet vriendinnen) die degelijk kunnen skiën of snowboarden.
Overdag wintersporten, verder vnl. relaxen: dineren, sauna, enz.

Eventuele bestemming.

Hoi,
Ik ben een aantal jaren terug gaan skiën in het dorp Königsleiten met een groepje van 6 personen en hebben daar toen een chalet gehuurd
met sauna, e.d.
Het is misschien ook een idee als bestemming voor onze wintersportvakantie ; je kan de chalets altijd raadplegen via de site www.direktholidays.at/nl
dit is een organisatie met bureel ter plaatse in Königsleiten die de diensten verzorgd van de plaatselijke verhuur voor de eigenaars van de chalets.
Grtn,
Michael

Ondertussen zijn alvast met 3 v/h reisforum die zouden meegaan.
2 heren (Michael, ik) en 1 dame.
Wellicht w het week van krokus.
Concreet moet er nog afgesproken, dat gebeurt half december.
Als er nog geïnteresseerden zouden zijn, laat het weten.

De bedoeling is zeker ook een groep/netwerk op te starten met gepassioneerde wintersporters die per definitie jaarlijks naar de bergen willen.
(zonder dat je daarvoor les moet geven) Op termijn kan er zeker ook aangesloten worden bij skireisorganisaties enz.

Ik heb jullie berichten gelezen en heb ook wel zin in een skiweekje!
Ik heb een drietal jaren niet meer geskied, maar kom een rode piste met gemak naar beneden, ook sommige zwarte vind ik leuk!
Als jullie nog een plekje vrij hebben, hoor ik het graag!

groetjes

Liesbet

Hey Peter,

Is jullie ski-avontuur wal wat geconcretiseerd?
Al een idee van de periode? Ik heb ook wel interesse, maar hoe vroeger op het jaar, hoe beter.
Wat skiniveau betreft, zit dat wel goed, denk ik. Laat maar weten wat er al afgesproken is!

An, 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan