Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

weekendje Ardennen of andere - citytrip dichtbij - mix actief/ontspanning - tijdens schoolvakanties.. 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElleBarrezele

New Member
Dag dames,

Sportieve dame (42j) uit West-Vlaanderen zoekt een reisgenootje voor korte tripjes.

Mijn gezinsgenootjes geven de voorkeur aan een all-inclusive wat best eens ontspannend kan zijn, maar zelf houd ik meer van de natuur.

Een ideale mix tussen wandelingen, zee, stad bezoeken,… spreekt mij enorm aan. Dit met de nodige basiscomfort en een mogelijkheid tot ontbijt en tasje koffie om de dag goed te starten.

Ver hoeft dit ook niet altijd te zijn. Een weekendje Ardennen kan al fijn zijn om de werkweken te “breken”.

Een citytrip naar Malaga, Madeira,… kan fijn zijn om nieuwe fauna en flora te ontdekken in aangenamere temperaturen. Mijn “ideale” dag ziet er daarna uit als volgt: een wandeling, picknick of lunch, een namiddagje zee kan zeker ook, kajakken, fietstochtje, stadje bezoeken… actief maar niet té druk en niet té veel. ’s Avonds tijd nemen om na te genieten, tijd voor een avondmaal en rust.

Voel je je aangesproken, aarzel zeker niet om een berichtje te sturen. We zien wel hé!

Enig nadeel: zelf ben gebonden aan de schoolvakanties. Dit maakt alles zoveel duurder… al heb ik ook wel enkele verlengde weekends en kan ik ook schuiven met 4/5 verlof waardoor een verlengd weekendje dichtbij zeker een mogelijkheid kan zijn.

Niet twijfelen om te reageren, laat jullie maar horen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...