Weekendje Londen 18-25 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

denise klein

New Member
Hoi,

Mijn naam is Denise en ik ben 20 jaar oud. Ik wil graag op 23 september een weekendje weg. Londen lijkt mij mega leuk, maar als iemand andere suggesties heeft sta ik hier zeker voor open. Het lijkt me leuk om in zo’n weekend veel te zien, wellicht iets actiefs te doen en een avondje stappen. In Londen lijkt het me ook geweldig om een musical te bezoeken! Laat een berichtje achter als je interesse hebt. Het lijkt me heel gezellig om samen met iemand weg te gaan :)

Ik zou best een weekendje londen met je willen gaan en iets te ondernemen daar. Ik ben een man van 38 jaar

Hoi,

Mijn naam is Denise en ik ben 20 jaar oud. Ik wil graag op 23 september een weekendje weg. Londen lijkt mij mega leuk, maar als iemand andere suggesties heeft sta ik hier zeker voor open. Het lijkt me leuk om in zo’n weekend veel te zien, wellicht iets actiefs te doen en een avondje stappen. In Londen lijkt het me ook geweldig om een musical te bezoeken! Laat een berichtje achter als je interesse hebt. Het lijkt me heel gezellig om samen met iemand weg te gaan :)
Hey Dinise,ik heet Frederik aangenaam.
Ja londen is een heel leuk idee,nog nooit geweest trouwens.wat zou je gaan doen in londen,vertel.
Binnenland is ook leuk als het mooie weer is,2 weken geleden naar mijn appartementje geweest aan zee.
Zalig uitwaaien en gaan lopen op het strand..
Kan ik je doen verbazen en je uitnodigen om met mij, 2of3 dagen avontuur aan te gaan.
Zelf ben ik heel actief,kijk naar uit naar jou ideetjes.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan