weekje Aruba feb of maa 2012 (geen low budget)

Status
Niet open voor verdere reacties.

shelley77

Member
Hoi reislustigen

Ik ben op zoek naar een gelijkgestemde dame (nt lesb) tussen 30 en 35 jr voor een weekje Aruba vertrek rond 17feb of 17maa 2012.

Ik heb een verblijf (z.maaltijden) gewonnen in dit hotel [DLMURL]http://www.caribbeanhi.com/aruba/[/DLMURL].
Alleen de vlucht is dus zelf te betalen. En al de rest dat je ter plaatste opgebruikt natuurlijk. Mijn budget voor de vlucht ligt tussen 600-650 eur.

Echt een superdeal hoor! Helaas zijn bijna al mijn vrienden getrouwd of in een relatie. En die paar die nog single zijn, zijn druk bezig met bouwen of verbouwen en hebben dus geen geld in overschot om op reis te gaan :frown:

Ikzelf ben 33, van het vrouwelijke geslacht, woon in Antwerpen enne......heb Chinese roots :smile:
Als ik op vakantie ben, wil ik dat doen met een 'wind je niet op'-instelling. Dat is voor mij echt belangrijk! Dan pas kun je echt relaxen van je vakantie. Ik ben dus op zoek naar iemand die ook zo is :wink:

Voor de rest hou ik bijna van alles: lekker eten, een goed wijntje of een cocktailtje, de omgeving verkennen, lichte hicking, een spannend boek à het strand of zwembad...en nog veel meer.

Ben je geïnteresseerd, stuur me dan een mailtje op [email protected]

BELANGRIJK : Het verblijf moet geboekt worden vóór 30 oktober 2011 dus snel zijn!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan