Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Weekje Istanbul (juni of juli '10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

aleppo

New Member
Hey hallo,

Ik zoek iemand die zin heeft in een weekje (of eventueel meer) Istanbul ergens in juni of juli. Wat lekker genieten (hammans bezoeken, waterpijpje roken, proeven van de Ottomaanse keuken, traditionele markten bezoeken, ...), cultuur opsnuiven (de gekende zaken (Agia Sophia, Blauwe moskee, ...) maar ook minder toeristisch paden (Kadikoy, ...) ), ... . Ook eventueel evenementen bezoeken in het kader van culturele hoofdstad 2010 zie ik wel zitten. Overnachting bij voorkeur in een hotel met het nodige comfort. Ik ben 30, m, sportief & zoek iemand van 25-35 die graag geniet (lekker eten, turkse baden, ...)

Grtz

Merhaba Aleppo

Ik ben wel geïnteresseerd om een weekje naar Istanbul te trekken om de stad wat te verkennen. Wil je per se in juni of juli gaan of kan het misschien een maandje vroeger ofzo (in mei?).Hou je me op de hoogte.

Groetjes
Yavuz

Hallo beiden

Een reisje Istanbul spookt al enige tijd door mijn hoofd.
K'zie het absoluut wel zitten om daar een weekje de stad te verkennen.

Mei of begin juni is geen probleem voor mij ...

greetzzz

Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...