Weekje kamperen in slovenië - begin augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jean Paul

Member
Hey,

Ik ben een 31 jarige man en woon nabij Oostende.

Ik zoek nog iemand die een dikke weekje in Slovenië wil kamperen. Ik dacht concreet aan het triglav park, maar ik sta open voor alles.

Leek me daar tof omdat je daar heel wat extreme sporten kon doen: canyoning, raften, mountainbiken,...
Indicatieve kostprijs: 250 euro voor de hele reis (camping, eten, ...) indien je geen sporten doet tot 500 euro (elke dag een sport).
Je kiest zelf wat je wil en wat je niet wil doen. Uiteindelijk kan je er altijd eens alleen op uit.

Periode: begin augustus.

Indien je meer wil weten over de bestemming... Google is your friend :smile:

Laatst bewerkt:
reis

hallo,
wanneer vertrek je precies? En hoe zou je erheen gaan? Met de wagen of het vliegtuig?

groetjes

sofie

QUOTE=Jean Paul;19484]Hey,

Ik ben een 31 jarige man en woon nabij Oostende.

Ik zoek nog iemand die een dikke weekje in Slovenië wil kamperen. Ik dacht concreet aan het triglav park, maar ik sta open voor alles.

Leek me daar tof omdat je daar heel wat extreme sporten kon doen: canyoning, raften, mountainbiken,...
Indicatieve kostprijs: 250 euro voor de hele reis (camping, eten, ...) indien je geen sporten doet tot 500 euro (elke dag een sport).
Je kiest zelf wat je wil en wat je niet wil doen. Uiteindelijk kan je er altijd eens alleen op uit.

Periode: begin augustus.

Indien je meer wil weten over de bestemming... Google is your friend :smile:[/QUOTE]

Hey,

Ik zorg rond 3 augustus vertrekken en rond 11 augustus terugkomen. Alles is bespreekbaar. Het komt voor mij niet op één of meerdere dagen.
Ik zou met de auto gaan naar Bovec. Rijtijd: 12 uur. Met rusttijden kom je al snel aan 15 uur. Ik zou proberen dat te doen in 1 dag.

Het zou wel leuk zijn, als iemand anders ook een rijbewijs heeft zodat we wat kunnen afwisselen.

Hallo,
't zal voor mij niet meer lukken. Ik had al een trektocht gepland en gisteren hebben we besloten om maar later te vertrekken, dus nu kan ik er geen reisje meer bijnemen. Mijn verlof is maar beperkt :-(.Merci voor je vlugge reactie!

groetjes

sofie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan