Weekje lekker luieren in Turkije - eind september/ begin oktober.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inge81

Member
Hallo Iedereen!

Normaal gezien ging ik eind september/ begin november met een vriendin een weekje op reis. Zij heeft het nu helaas laten afweten waardoor ik hier mijn kans eens waag :-)

Ik had gedacht een weekje naar Turkije te gaan, ik heb al een hotelletje op het oog; 5 sterren, All In, aan het strand en vlakbij Side. Voor een weekje zou dat je portemonnee een € 750 lichter maken. Er ligt natuurlijk nog niets vast, ik sta open voor suggesties. Het enige waar ik aan gebonden ben is de vertrekdatum, dat lukt pas vanaf 24 september.

Ik zou vooral willen genieten van zon, zwembad, zee en een spannend boek. Af en toe eens gaan winkelen, misschien een uitstap of een boottripje maken, 's avonds een terrasje gaan doen in het gezellige Side en misschien het nachtleven daar eens verkennen. Effe erbij vermelden; ik zou er echt een uitrust vakantie van maken dus ik ben niet van plan om elke avond de discotheek in te duiken :-)

Ik zou het heel leuk vinden om een reisgenootje hiervoor te vinden, samen is altijd gezelliger! Zelf ben ik 31 en afkomstig uit de Noorderkempen. Mijn ideaal reisgenootje is tussen de 25 en de 35 jaar oud en heeft net als ik zin in een weekje vakantie en relaxen. Als je vragen hebt, laat maar horen!

Groetjes,

Inge

Hoi Inge,
Ondertussen al reisgeno(o)ten gereageerd ??
Ik heb jouw zoekertje teruggevonden op de site van reisgenoten en vindt hierin ook mijn verlangens
van een vakantie terug.
Vandaag wordt ik 41 jaar maar heb zeker en vast nog de geest van een dertiger ; ervoor gaan voor plezier,
genieten, sportieve activiteiten, ook wel eens een culturele uitstap ... En voor een Last-Minute all-inn ben ik ook te vinden.
Ik ben uit het Gentse maar we kunnen gerust eens afspreken of er een klik is tussen elkaars vakantieplannen om er samen
en eventueel andere reisgenoten er een toffe en gezellige reis van te maken voor een 10-tal dagen.
Ik ben vrij vanaf 29 of 30 september !!
Je laat maar iets horen.

Grtn,
Michael

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan