Weekje op reis in september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elien

Member
Hallo iedereen!

Ik ben Elien, bijna 24 jaar, studente uit Oost-Vlaanderen en op zoek naar een vrouwelijke reisgenote (vind ik toch iets veiliger) van ongeveer dezelfde leeftijd en woonplaats (makkelijker om eens op voorhand af te spreken) en vanzelfsprekend ook iemand met gelijkaardige interesses.

De periode waarvoor ik aan het kijken ben is september (ergens tussen de 6e - 15e). Onlangs ben ik gebotst op Formentera en dit lijkt mij een heel mooi eiland. Maar aangezien er nog vele andere plaatsen zijn die ik nog niet heb gezien, is de keuze vrij ruim. Ik denk wel binnen Europa te blijven, omdat een weekje anders wel wat kort is.

Zelf hou ik van natuur, wat (uniekere) activiteiten, lekker eten, cultuur enz. Uitgaan daarentegen is niet zo mijn ding. Verder probeer ik de kosten zo laag mogelijk te houden, dus een luxehotel hoeft voor mij zeker niet.

Afhankelijk van herexamens en vakantiejob (dit is dus nog niet zeker) zat ik ook te denken om evt. een korte citytrip te doen het laatste weekend van juli.

Moest iemand interesse hebben hierin, mag je zeker iets laten weten. Iemand die zich hierin kan vinden maar niet voor dezelfde periode, mag ook altijd iets laten weten voor een ander moment in de toekomst!

Groetjes,
Elien

Indien er mensen zijn met tips over gelijkaardige bestemmingen, altijd welkom trouwens!

(En nog steeds op zoek voor september ;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan