Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Weekje USA (+/- Oost kust) 15-21/08

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdadavid

Member
Hey ! Heb me nog een weekje verlof bijgenomen na de 2 weken verlof die ik al heb samen met men dochter. Daar haar mama niet wil dat ik met haar per vliegtuig reis, maar het bij mij toch wel kriebelt om eens wat van de Verenigde Staten te ontdekken, zou ik nog graag een weekje een bestemming aan de Oost Kust doen (New York, Washington, Orlando, Miami, Philadelphia, ... Of eventueel iets totaal anders (zolang het maar haalbaar is op een weekje en een visum en dergelijk nog te regelen valt op de korte periode)

Ben er zelf bijna 29, single papa, woonachtig in Lokeren, easy going, ...

Doe gerust een voorstel

Grts,
David

Hallo David,

Ik ben de afgelopen dagen op zoek geweest naar goedkope vluchten richting Oostkust van de VS. Toevallig een beetje in dezelfde richting als jij suggereert.
Mijn reisintentie was in eerste instantie Cedar Point in combinatie met één of twee steden en dit voor een uitgebreid weekje.
Cedar Point zegt je hoogstwaarschijnlijk niets, maar dat is het mekka voor rollercoaster.
Ik sta zelf in het onderwijs, dus ben vrij flexibel qua data.
De meeste vluchten naar de Oostkust draaien gauw rond de € 700.
Maar eergisteren stootte ik op Brussel-Philadelphia voor € 412 wel pas vertrek vanaf 19 aug.

Nu misschien vind je het vreemd dat ik op jouw berichtje reageer.
Maar goed het staat je vrij om eens te chatten.
Ik heb zelf al drie keer naar de US geweest, dus kan ook wel enkele tips geven.

Bart

Dag Bart,

Thanks voor je reactie. Had inderdaad ook al gezien dat de prijzen dan tussen de 600 en 1000 euro liggen, wat best veel is.
De datums die jij vooropstelt lukken voor mij echter niet.

Ben momenteel ook de optie Egypte (Cairo) of Japen (Tokio) aan het bekijken. Staan beiden ook nog op men to do lijst...

=> Moest daar iemand interesse voor hebben ...

Grts,
David

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...