Weekje weg - Last minute - begin mei

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nikki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikki

New Member
Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot (m/v) om er een weekje tussenuit te gaan.
Bestemming nog te kiezen (Italië, Egypte, Spanje,... mogelijkheden zijn eindeloos).
Periode tussen 1 mei en 18 mei.
Ik ben een 27 jarige spontane sociale vrouw, met als doel om tijdens de vakantie wat uit te rusten, in combinatie met wat culturele bezoekjes en wat sport activiteiten...
Gezien de meeste van mijn vrienden een gezin hebben, of geen verlof kunnen nemen in deze periode, ga ik voor de eerste keer op deze manier op zoek naar een reispartner. Want met twee reizen is gewoon leuker dan alleen...
Heb je interesse om mee met mij te vertrekken, laat maar gerust iets weten!

Laatst bewerkt:
Hallo, eigenlijk zit ik met net hetzelfde probleem, niemand om mee te gaan, aangezien iedereen een gezin heeft.
Ik ben een 23-jarige spontane jongeman, die zich wel kan vinden in jou manier van reizen...
Moest ik je interesseren, zou je dan al eventueel weten welke periode en welke bestemming?
Maar de bestemmingen die je opgeeft lijken me wel wat :)

Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot (m/v) om er een weekje tussenuit te gaan.
Bestemming nog te kiezen (Italië, Egypte, Spanje,... mogelijkheden zijn eindeloos).
Periode tussen 1 mei en 18 mei.
Ik ben een 27 jarige spontane sociale vrouw, met als doel om tijdens de vakantie wat uit te rusten, in combinatie met wat culturele bezoekjes en wat sport activiteiten...
Gezien de meeste van mijn vrienden een gezin hebben, of geen verlof kunnen nemen in deze periode, ga ik voor de eerste keer op deze manier op zoek naar een reispartner. Want met twee reizen is gewoon leuker dan alleen...
Heb je interesse om mee met mij te vertrekken, laat maar gerust iets weten!
Hey Nikki,
Je probleem is heel herkenbaar ;) Mijn vrienden en familie zijn ook redelijk 'settled' en mijn reismicrobe speelt op. En alleen is maar alleen :D
Italië is voor mij lang geleden. Vooral Firenze of Rome spreek me aan. Maar eigenlijk maakt het me niet uit. Er valt nog zoveel te zien... Het liefst wel zonnig graag :)
Voor verder info contacteer je me maar (me hier volledig voorstellen lijkt me wat raar :p )
Grtz, Lieven

Hey Stinus,

Ik heb Noorwegen een aantal jaar geleden gedaan voor een 3-tal weken. Ik wil er nog zeker wel eens teruggaan, maar voor deze komende vakantie ben ik eerder op zoek naar een wat zonnigere bestemming...

Groetjes

Hey,
Zijn er nog liefhebbers voor een last minute reis, zit zelf ook met het "probleem"dat vrienden of werk of een gezin hebben!
En met last minute bedoel ik begin volgende week...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan