Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Weekje zon (canarische eilanden) in april

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lotje1

New Member
Ik ben een spontane, sociale vrouw van eind 40. Thuis gezin met kinderen, man kan prima voor hen zorgen. Ik wil graag eens alleen een paar dagen naar de zon. Zoek een vrouwelijke reisgenoot. Wat ik wil doen: genieten van de voorjaarszon in een ligstoel bij het zwembad, maar ook elke dag wat ondernemen: wandelen in de natuur, lekker lunchen, eiland verkennen per auto/scooter, slenteren door leuke stadjes, lekker uit eten. Ik wil ergens in april, wil kort tevoren boeken als de weerdvooruitzichten er goed uit zien. Iemand zin om mee te gaan?

hai hai
ik gezellige meid nog op zoek naar reisgenoot voor de canarische eilanden kom uit hoofddorp
kindje gaat wel mee

grt mar

Hoi, ik zag jouw oproep ook al. Ik heb long covid en thuis 3 opgroeiende kids, dus ik zoek rust en even geen kids om mij heen. Dus helaas zijn wij geen goede match.

Hoi Lotje
Ik zoek op kort termijn (zit tussen 2 banen in)
Een maatje
Tjee lastig om wat meer te zetten.
Het gaat om begin April last minute een week.
De weersverwachting is op het moment minder en wil eigenlijk iets verder.
Wie ben ik: vrouw 50 jaar getrouwd 2 kids
Hobby paardrijden zumba salsa lezen netflix
Af en toe een fossielendisco(30 plus)
Gevoel voor humor
Misschien hebben we een klik en anders een fijne zonvakantie
Groetjes Mandy

Hi Mandy, ik moet mijn vakantieplannen helaas uitstellen omdat ik aan nieuwe medicatie zit en ik eerst in balans moet komen. Gaat paar weken duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...