weekje zon tussen 24 juli en 15 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

katrien85

New Member
ik zou graag een weekje op vakantie gaan naar een zonnig land
dit lastminute geboekt en niet te duur :)
op vakantie geniet ik graag: lekker eten, zonnen, een uitstapje, eens uitgaan, cocktailtje drinken,
als je mee wilt laat je maar iets weten
groetjes

Hey Katrien,

ik wil graag weg in dezelfde periode, wel richting Azië.
Ik heb onlangs nog wat (relatief) goedkope vluchten gevonden (ong. 700 euro). Voordeel is dat onderhoud daar erg goedkoop is. Graag zou ik wat willen rondreizen, geen hotel / strandvakantie (maar ook niet te actief natuurlijk)

Ik weet niet of dit is wat je in gedachte had, maar hoor graag van je terug!

Groetjes,
Xander

owja, gezien de afstand zou ik wel 3 weken willen gaan- ongeveer de periode die jij al hebt aangegeven.

hey lijkt me zeker leuk maar door onverwachte kosten aan auto wil ik het budjet wat lager houden want dan is het 700euro + verblijf en dat loopt dan toch op.
nog veel succes met je zoektocht :-)

Hey Katrien,

Ik heb wel zin om een weekje mee te gaan. Had je een bestemming in gedachten? Of al ergens een last- minute zien staan?

Ik kan ook vertrekken vanaf 24 juli maar zou terug moeten zijn tegen 2 augustus. Dat is juist ideaal voor een weekje!

Zelf ben ik 26, vrouw en afkomstig uit West- Vlaanderen.

Hopelijk tot snel!

hoi
had nog geen vaste bestemming in gedachte tunesië spreekt me wel aan
maar dat mag ook iets anders zijn :)
heb wel al wat rondgekeken bij de lastminutes en als wel leuke dingen gezien
waar zou jij graag naartoe gaan.
ikzelf ben ook 26 van vlaamsbrabant
men e-mail adres is [email protected] dan kan je me zo ook altijd contacteren als je wilt.

groetjes

hey,

ik ben ook wel geïnteresseerd! Ik zou ook van 24 juli kunnen gaan ... het is alleen spannend afwachten of ik mijn nieuwe pas dan heb :s
Ik ga graag naar Spanje, Griekenland of Turkije maar Tunesië kan misschien ook wel leuk zijn ... en wou je maar met 2 gaan of met meerdere?

@ Katrien,

Ik heb je gisteren een mailtje gestuurd op je email-adres.
Mocht je het niet ontvangen hebben, laat je dan iets weten?

@ Andertje,
Vanwaar ben je ergens afkomstig?

Groetjes Sahin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan