Hey iedereen,
ik zou graag deze zomer tijdens het bouwverlof (maximum 4 weken - 2 laatste van juli en 2 eerste van augustus) op reis gaan, voor zo weinig mogelijk geld. Wel wil ik graag mooie dingen zien en ontdekken, dus een zwembad- of strandvakantie is niet echt aan mij besteed (alhoewel eens relaxen wel moet kunnen natuurlijk).
Enkele voorbeelden van reizen die mij de moeite lijken:
- Rondreis door Ijsland, met vooral de watervallen in het noorden (Dettifoss, Godafoss). Eventueel een stukje rondtrekken met de tent?
- Rondreis door Ierland, vooral de Antrimkust, eventueel gecombineerd met een paar dagen Dublin.
- De Schotse Highlands, eventueel gecombineerd met een bezoek aan Edinburgh tijdens het Fringe Festival (3 tot 27 augustus).
- Van Dubrovnik langs de Kroatische eilanden (of omgekeerd).
- De kloosters van Meteora, eventueel gecombineerd met Thessaloniki.
- De levada's van Madeira (+ eventueel Lissabon).
- Via het woud van Bialowieza zo tot Sint-Petersburg.
Iedereen die tips heeft ivm zo goedkoop mogelijk reizen of rondtrekken in deze streken, mag deze gerust achter laten
En iedereen die interesse heeft, mag dit hier laten weten.
Het liefst zou ik met een kleine groep reizen. Ikzelf ben 31/m.
Groeten!
Gert
ik zou graag deze zomer tijdens het bouwverlof (maximum 4 weken - 2 laatste van juli en 2 eerste van augustus) op reis gaan, voor zo weinig mogelijk geld. Wel wil ik graag mooie dingen zien en ontdekken, dus een zwembad- of strandvakantie is niet echt aan mij besteed (alhoewel eens relaxen wel moet kunnen natuurlijk).
Enkele voorbeelden van reizen die mij de moeite lijken:
- Rondreis door Ijsland, met vooral de watervallen in het noorden (Dettifoss, Godafoss). Eventueel een stukje rondtrekken met de tent?
- Rondreis door Ierland, vooral de Antrimkust, eventueel gecombineerd met een paar dagen Dublin.
- De Schotse Highlands, eventueel gecombineerd met een bezoek aan Edinburgh tijdens het Fringe Festival (3 tot 27 augustus).
- Van Dubrovnik langs de Kroatische eilanden (of omgekeerd).
- De kloosters van Meteora, eventueel gecombineerd met Thessaloniki.
- De levada's van Madeira (+ eventueel Lissabon).
- Via het woud van Bialowieza zo tot Sint-Petersburg.
Iedereen die tips heeft ivm zo goedkoop mogelijk reizen of rondtrekken in deze streken, mag deze gerust achter laten
En iedereen die interesse heeft, mag dit hier laten weten.
Het liefst zou ik met een kleine groep reizen. Ikzelf ben 31/m.
Groeten!
Gert