Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

weg in okt of nov 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellen Nolmans

New Member
Hoi, ik ben 31-jarige vrouw uit Vlaams-Brabant en zoek één of meerdere personen om in oktober of november samen op reis te gaan gedurende 1 à 2 weken. Nu nog van het mooie weer hier in België genieten en als het hier minder wordt, dan gaan we gewoon de zon achterna hè! Ik dacht daarom bv. aan de Dom. Rep. (ben daar nog nooit geweest). Ben niet direct van plan een verre rondtrek-reis te maken. Andere voorstellen zijn welkom ! Maakt niet zoveel uit waar naartoe, als het maar plezant is !

Hoi Ellen,
lijkt me wel leuk. Wel is het zo dat ik me enkel nog in 2de helft van november (11/11 tot en met 3 december om precies te zijn) voor 1 week of meer vrij kan maken; oktober en 1ste helft van november zitten al vrij vol met dingen voor 't werk.
Maar als die periode past voor jou, stel ik me graag kandidaat.
Kort even iets over mezelf: ben er ook 31, woon in Mechelen en werk in Leuven, ben niet het trektochten- of survivaltochten-type maar eerder de levensgenieter die een evenwicht zoekt tussen actie en ontspanning en op reis meer belang hecht aan sfeer en goed gezelschap dan aan het afvinken van een lijstje van '100 musea die je absoluut moet gezien hebben'.
Dom. Rep. klinkt goed, of Mexico of zoiets?
Laat maar iets horen als je er zin in hebt.
Groetjes,
Rebecca

hallo,

wel, dat komt dan perfect uit want ik kan telkens de eerste week van de maand geen verlof nemen wegens mijn job.
Ben jij al in de Domenicaanse geweest? Mexico is ook nieuw voor mij maar om zo'n land te bezoeken zou ik zeker 3 weken willen uittrekken en het land ook rondtrekken om zoveel mogelijk gezien te hebben.
Weet jij nog mensen die willen meegaan of is met 2 gaan ook OK voor jou?
Ikzelf werk ook in de buurt van Leuven (Kortenberg), dus kunnen we mekaar eens ontmoeten om wat verder te bespreken en te zien of het klikt.
Als je wil kan je me mailen op e.nolmans@scarlet.be

groetjes,
Ellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...