Weg van hier (droombeeld)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Romy

New Member
Hey,
Ik ben Romy 24jaar
Na mijn middelbaar(spotschool) ben ik me gaan bezighouden met dansles geven en heb verder nooit de moeite gedaan werk te zoeken.
Omdat je nu eenmaal moet werken om mee te kunnen functioneren in deze maatschappij wordt het tijd dat hier verandering in komt MAAR

voordat ik zal gaan meedraaien in dit wereldje wil ik even leven. Ik wil er een jaar,misschien korter,misschien langer,tussenuit. Ik heb absolut geen concrete plannen van waar ik naar toe wil of wat ik wil doen. Ik heb een droombeeld voor ogen en dat wil ik voor een tijdje leven.

Ik zoek iemand die net als mij voor een tijdje echt wil gaan leven/genieten :)
Ik zal in het kort een beetje hett beeld wat ik voor ogen heb schetsen. Moest dit jou aanspreken laat dan zeker wat van je horen. Ik wil zo graag maar durf het niet alleen aan.

Ik zou willen rondtrekken (auto/busje/vliegtuig,tent/couchsurfing)hoe en wat bespreken we nog wel en gewoon zoveel mogelijk mooie plaatsen ontdekken. Liever niet de meest toeristische delen maar net daar waar weinig mensen komen. Ik wil camperen bij watervallen. ik wil zwemmen in mooie riviertjes. ik wil picknikken op open weides. Ik wil dieren zien zomaar in het wild. ik wil fruit plukken om wat bij te verdienen. Ik wil wandelen totdat je niet meer kan maar dan uitkomen bij een plek die zo prachtig is dat je wel zou kunnen huilen. Ik wil dansen en zingen met lokale bevolking. Ik wil fijne gesprekken bij zonsondergang. Ik wil,ik wil....

Ik wil iemand vinden die ook zo een dromer is en die denkt dat dit ook echt mogelijk is om een tijdje te doen.

Groetjes Romy x

He Romy,

Klinkt leuk allemaal en zijn ook dingen die ik graag doe als ik op vakantie ga, helaas heb ik (omdat ik werk) niet een jaar de tijd, maar wel voor een kortere periode.

Voor nu heb ik een reis gepland van 23 - feb - 2012 t/m 13 / 14 - maart - 2012 naar Zweden en Finland, de beschrijving die je geeft klopt wel met wat ik wil gaan doen (behalve dan dat zwemen niet echt een optie is en veel fruit zal er ook niet groeien :tongue:), relaxed reizen met de trein / boot / bus / tevoet en slapen in een Iglo / berghut / couchsurfing / trein.
Als je zin hebt pm me dan, misschien kan je je droom beeld ook na streven door verschillende vakanties te combineren.

Een aanrader die ik je ook nog kan geven is de Transiberië express, een zeer mooie route en een heel relaxte sfeer om in te reizen.

BTW alleen reizen is niet zo erg als het lijkt, je komt onderweg genoeg mensen mee om mee te praten, zeker in hostels. En omdat je alleen bent MOET je wel praten met andere mensen.

super

Klinkt super! Ik heb eindelijk na zo lang te verlangen een reis geboekt, een maandje naar Maleisie en Bali met een vriendin.(Ik ben nog steeds niet dapper genoeg om dit alleen te doen) Maar hier wil ik het niet bij houden. Net zoals jij zie ik zo'n reis als een verrijking :-) blij dat ik niet de enige ben die over zoiets droomt.

Welke plaatsen zou je zoal willen bezoeken?

Zouden we dat niet allemaal willen... :-).

Is moeilijk realiseerbaar hoor Romy! Ik denk dat als je dit echt echt wil doen. Je misschien moet overwegen om alleen te gaan. Leer de mensen kennen op je weg. Als je een reisgenoot zoekt om jaar mee opgescheept te zitten zou je best jezelf klonen denk ik. Want die reisgenoot zal ook zijn eigen droom hebben, zijn eigen karakter... Voor je het weet botst het tussen jou en die persoon. Zeker gezien je elkaar nog niet zolang kent.

Misschien eens overwegen?

Ik zie niet in waarom dat een droombeeld zou moeten zijn, wanneer je dat wil, dan lukt het je zeker wel.
Ik ken het gevoel er tussen uit te willen maar al te goed en zie het net zoals jij.
Voor wanneer zou de reis zijn?

Hey,
Ik ben Romy 24jaar
Na mijn middelbaar(spotschool) ben ik me gaan bezighouden met dansles geven en heb verder nooit de moeite gedaan werk te zoeken.
Omdat je nu eenmaal moet werken om mee te kunnen functioneren in deze maatschappij wordt het tijd dat hier verandering in komt MAAR

voordat ik zal gaan meedraaien in dit wereldje wil ik even leven. Ik wil er een jaar,misschien korter,misschien langer,tussenuit. Ik heb absolut geen concrete plannen van waar ik naar toe wil of wat ik wil doen. Ik heb een droombeeld voor ogen en dat wil ik voor een tijdje leven.

Ik zoek iemand die net als mij voor een tijdje echt wil gaan leven/genieten :)
Ik zal in het kort een beetje hett beeld wat ik voor ogen heb schetsen. Moest dit jou aanspreken laat dan zeker wat van je horen. Ik wil zo graag maar durf het niet alleen aan.

Ik zou willen rondtrekken (auto/busje/vliegtuig,tent/couchsurfing)hoe en wat bespreken we nog wel en gewoon zoveel mogelijk mooie plaatsen ontdekken. Liever niet de meest toeristische delen maar net daar waar weinig mensen komen. Ik wil camperen bij watervallen. ik wil zwemmen in mooie riviertjes. ik wil picknikken op open weides. Ik wil dieren zien zomaar in het wild. ik wil fruit plukken om wat bij te verdienen. Ik wil wandelen totdat je niet meer kan maar dan uitkomen bij een plek die zo prachtig is dat je wel zou kunnen huilen. Ik wil dansen en zingen met lokale bevolking. Ik wil fijne gesprekken bij zonsondergang. Ik wil,ik wil....

Ik wil iemand vinden die ook zo een dromer is en die denkt dat dit ook echt mogelijk is om een tijdje te doen.

Groetjes Romy x

Hi Romy

"Zeg" me wat je droom is en ik zal je helpen het waar maken ( budget bepaal je zelf); afhankelijk van je budget, help ik je je droom werkelijkheid worden...Beloofd !

Groetjes
Gecko :smile:

Hi Linda,

Je doet de planning en ik kom met idees, tips, enz. Wat denkt je?

Steeds tot je dienst,

dat is wel moeilijk zonder een concrete planning

Sorry, maar dit stuk moet je zelf doen; ik kan moeilijk weten wat je interesses zijn en je budget, maar de rest kan ik je, zonder enig probleem en zeer graag, helpen !

Groetjes

Hey Romy,

Soortgelijke situatie hier, net diploma maar nog geen idee welke richting ik uit wil. Het enige dat ik weet is dat ik graag mijn spullen wil pakken en even verdwijnen. :smile:
Vorig jaar 3 maanden naar Ghana geweest en persoonlijk vond ik het samen reizen een superervaring. Maar natuurlijk hangt dit gedeeltelijk van elkaars ingesteldheid af.
Aangezien ik maar heel even gewerkt heb is mijn budjet zeeeer beperkt, hierdoor speel ik met het idee om eerst te proberen om tot in Parijs te geraken. (Ben ik nog nooit geweest en op dit moment gaat het mij niet zozeer om de bestemming maar eerder om het gevoel van terug onderweg te zijn). En afhankelijk van hoe dat verloopt zijn voor mij alle opties nog open.
Misschien spreekt dit je niet echt aan,maar het is het voorstel waard en misschien is het voor jou een mooi startpunt he :smile:
Heb jij ondertussen al verdere plannen?
Tot nu toe zijn er 3 zaken die ik in Parijs zou willen doen (over de haalbaarheid spreek ik niet :smile:) : Een pintje drinken op de eiffeltoren, eten maken in het park/aan het water op een gasvuurtje en op zoek gaan naar Pete Doherty!
Als het van mij afhangt vertrek ik morgen,
Laat maar horen wat je hierover denkt!

Pisces

dit is mijn plan: misschien iets voor jou? :-)

Hallo,
ik zoek medereizigers om met een (waterski)boot van België naar de Zwarte Zee te gaan, via de kanalen en rivieren van

Europa. Het zal een combinatie van roadtrip (over water) en trekking worden (slapen wil ik zoveel mogelijk in iglotentjes

doen).
Vertrek april 2012, aankomst ?.
Ik ben meer een natuur-mens dan een grote steden mens, maar het is de afwisseling die ook net zo veel goed zal doen. Ik

zoek niet noodzakelijk iemand om de hele reis mee te gaan.
Ik houd van goed eten en drinken. Ik speel graag pool in een kroegje. Als ik een berg zie, vind ik het altijd een goed idee

naar de top ervan te klimmen of wandelen. Alle sporten op en in het water houd ik van. Ik vind het heerlijk mijn omgeving

te exploreren. Net zo goed geniet ik van heerlijk niks doen ;-)
Ik heb ook een thread gestart, die je terugvind via mijn profiel
Je kan me ook bellen voor meer informatie op +32 476 37 57 51
http://www.facebook.com/pages/Captain-Sunset/199067310162721
groetjes, peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan