Welke dame reist gratis mee op do 14/6?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb jij zin om met mij mee te gaan op reis ?
Ik wil er minimaal één week er eventjes uit zijn.
Liefst ga ik naar Z-Frankrijk of Spanje.

O ja : ik ben 47j, geen baard/bril/snor, geen tatoes/piercings, m77, 71k.

Ik verwacht van jou: positieve ingesteldheid zodat het een toffe vakantie wordt voor ons beide.

Ik ben bereid om alle kosten voor mij te nemen...

Tot ziens ...
Tom

Bijlagen

• upload_2018-5-30_23-36-20.webp
    upload_2018-5-30_23-36-20.webp
    50.9 KB · Weergaven: 15
Heb jij zin om met mij mee te gaan op reis ?
Ik wil er minimaal één week er eventjes uit zijn.
Liefst ga ik naar Z-Frankrijk of Spanje.

O ja : ik ben 47j, geen baard/bril/snor, geen tatoes/piercings, m77, 71k.

Ik verwacht van jou: positieve ingesteldheid zodat het een toffe vakantie wordt voor ons beide.

Ik ben bereid om alle kosten voor mij te nemen...

Tot ziens ...
Tom

Helaas ben ik morgen niet vrij en vrijdagavond 'n verjaardagsfeest. Maar misschien kunnen we eens afspreken,
als je terug bent van je mini-trip. Om te kijken of er 'n klik is; om eventueel in de toekomst samen te reizen...Carla.

Ik ben 'n 50-jarige "single", ruimdenkend en openhartig, creatief en sportief; ook geen tattoos/piercings - 1m68 en 72 kg.

Ja ik heb wel zin.. als het een beetje klikt.. ik kan me vrij maken de laatste week van juni..ga je met de auto?
47jarige single, lenzen, geen tatoes/piercings 1.69 en 71k :-)

Helaas ben ik morgen niet vrij en vrijdagavond 'n verjaardagsfeest. Maar misschien kunnen we eens afspreken,
als je terug bent van je mini-trip. Om te kijken of er 'n klik is; om eventueel in de toekomst samen te reizen...Carla.

Ik ben 'n 50-jarige "single", ruimdenkend en openhartig, creatief en sportief; ook geen tattoos/piercings - 1m68 en 72 kg.
Dag Carla
Laat maar iets weten wanneer we kunnen afspreken...
Je kunt me ook bereiken op [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan